اورتون برای خرید بازیکن مازاد رئال مادرید دست به کار شد

اورتون برای خرید بازیکن مازاد رئال مادرید دست به کار شد

پایگاه خبری فوتبالی - اورتون در نظر دارد که گرت بیل را در همین تابستان به خدمت بگیرد چرا که کارلو آنچلوتی در نظر دارد که با بازیکن ولزی که دوباره در یک تیم کار کند.

به گزارش فوتبالی، بیل در این فصل به صورت قرضی از رئال مادرید به تاتنهام رفته است اما باید در تابستان به رئال برگردد چرا که هنوز یک سال از قراردادش مانده است. با این وجود رئال مادرید هیچ تمایلی به حفظ وی ندارد و به همین خاطر این بازیکن باید مقصد جدیدی برای خود پیدا کند.

ستاره 31 ساله در سال 2013 با نظر آنچلوتی به رئال مادرید پیوست و دو سال با مربی ایتالیایی در رئال کار کرد که بهترین سالهایش هم در این تیم اسپانیایی در همان دو سال بودند. حالا ادواردو ایندا خبرنگار اسپانیایی گزارش داده است که آنچلوتی از مدیران اورتون خواسته تا بیل را برای فصل بعد به خدمت بگیرند. ایندا در برنامه ال چیرینگیتو گفت:" آنچلوتی خواستار خرید بیل شده است. بازیکنی که در زمان حضورش در رئال مادرید رابطه خوبی با همدیگر داشته اند. "

ایندا گزارش داده است که اورتون تمایلی به پرداخت پول برای خرید بیل ندارد و فقط حاضر به پرداخت دستمزد وی می شوند. تیم انگلیسی در تابستان قبلی نیز خامس رودریگز را به صورت رایگان از رئال مادرید خریده بود. به نظر می رسد که البته رئال مشکلی برای فروش رایگان بیل ندارد چرا که می توانند از پرداخت دستمزد وی در فصل آینده معاف شوند. گرت بیل با احتساب مالیات سالی 30 میلیون یورو برای رئال مادرید هزینه دارد. بیل با ثبت 14 گل در 30 بازی فصل قابل قبولی در تاتنهام داشته است.

4125