جنجال دروازه بان سابق تیم ملی آلمان؛ اخراج به خاطر پیام نژادپرستانه

جنجال دروازه بان سابق تیم ملی آلمان؛ اخراج به خاطر پیام نژادپرستانه

پایگاه خبری فوتبالی - ینس لمن دروازه بان اسطوره ای آرسنال پس از پیامی نژادپرستانه و جنجال ساز از باشگاه هرتابرلین اخراج شد.

به گزارش فوتبالی، دروازه بان 51 ساله سابق تیم ملی آلمان پیامی را به دنیس آئوگو، مجری شبکه اسکای اسپورت در حین پوشش بازی پی اس جی و سیتی فرستاد که به شدت جنجال ساز شده است. آئوگو اسکرین شات پیام واتسپی ینس لمن به خودش را منتشر کرده است. لمن در این پیام خطاب به آئوگو نوشته است:" آیا دنیس اسم سیاهپوستی تو است؟"

آئوگو که زمانی در هوفنهایم بازی می کرده حالا به عنوان مجری و کارشناس تلویزیونی فعالیت می کند. آئوگو اسکرین شات چت لمن با خودش را منتشر کرده و نوشته است:" عجب! جدی می گویی؟ این پیام واقعا برای من هیچ مفهومی ندارد."

لمن چهارشنبه صبح در توئیتر عذرخواهی کرد اما این مانع از اخراجش از سمت های مدیریتی در باشگاه هرتابرلین نشد. دروازه بان اسبق آرسنال نوشت:" یک پیام تلفنی خصوصی به دنیس آئوگو فرستادم که حاصل حسی بود که در آن لحظه داشتم و در همان مکالمه از او عذرخواهی کردم. به عنوان یک بازیکن سابق او بسیار بادانش است و حضورش در شبکه اسکای بسیار موثر است."

آئوگو 34 ساله 12 بازی در تیم ملی آلمان بین سالهای 2010 تا 2013 داشته است. او در سال 2020 پس از شانزده سال حضور در بوندسلیگا از فوتبال بازنشسته شد. او تجربه حضور در هامبورگ، فرایبورگ، شالکه، اشتوتگارت و هانوفر را داشته است. لمن نیز 61 بازی در تیم ملی آلمان بین سالهای 1998 تا 2008 داشته است.

4125