دورتموند قیمت جدید سانچو را با تخفیف ویژه مشخص کرد

دورتموند قیمت جدید سانچو را با تخفیف ویژه مشخص کرد

پایگاه خبری فوتبالی - دورتموند مبلغ درخواستی خود را برای فروش جیدون سانچو مهاجم انگلیسی کاهش داده و به 85 میلیون پوند رسانده است.

به گزارش فوتبالی، یونایتد در تابستان قبلی حاضر نشد تا درخواست 100 میلیون پوندی دورتموند برای خرید سانچو را بپذیرد. شیاطین سرخ حالا امیدوار هستند که محصول آکادمی منچسترسیتی را به خدمت بگیرند. یونایتد در تابستان قبلی حاضر شده بود که برای خرید سانچو 85 میلیون پوند بپذیرد اما در تابستان بعدی در نظر دارند که با توجه به مشکلات مالی خود مبلغ کمتری را بپذیرند. هر چند که یونایتدی ها حس می کنند که همین که دورتموند حاضر شده درخواست خود را کاهش بدهد به سود مذاکرات خواهد بود و به آن سرعت خواهد بخشید.

یورواسپورت گزارش داده است که یونایتد در حال حاضر نسبت به جذب سانچو خوشبین است چرا که معتقد هستند که خود مهاجم انگلیسی نیز قصد ترک دورتموند را دارد. البته یونایتد تنها مشتری سانچو نیست چرا که توماس توخل سرمربی سابق دورتموند از مدیران چلسی خواسته تا این مهاجم انگلیسی را به خدمت بگیرند. قرارداد سانچو با دورتموند تا 2023 اعتبار دارد و پیش بینی می شود که تیم زردپوش با مبلغی در حدود 78 میلیون پوند حاضر به فروش او شود. مدیران دورتموند اخیرا تائید کرده اند که با توجه به وعده قبلی به سانچو درها را به روش فروش او در تابستان باز خواهند کرد.

4125