علامت دادن رونالدو به اسپورتینگ؛ بازگشت کریستیانو به لیسبون جدی می‌شود؟

علامت دادن رونالدو به اسپورتینگ؛ بازگشت کریستیانو به لیسبون جدی می‌شود؟

پایگاه خبری فوتبالی - پیام کریستیانو رونالدو به اسپورتینگ پس از قهرمانی در چمپیونزلیگ فوتسال موجی از هیجان و شادی را در میان هواداران تیم پرتغالی ایجاد کرده است. در روزهای اخیر شایعاتی در مورد بازگشت رونالدو به لیسبون مطرح شده است و هواداران تیم پرتغالی به شدت از این اخبار هیجان زده هستند.

به گزارش فوتبالی، ستاره پرتغالی یوونتوس پس از قهرمانی تیم فوتسال اسپورتینگ با غلبه بر بارسلونا در پیامی به آنها تبریک گفت و نوشت:" تبریک قهرمانان."

در روزهای اخیر شایعاتی در مورد بازگشت رونالدو به اسپورتینگ برای پایان دوران فوتبالش در لیگ پرتغال مطرح شده بود. باشگاه اسپورتینگ به پیام رونالدو واکنش نشان داد و نوشت:" ممنون، شیر" و بعد از آن نیز هواداران اسپورتینگ پیام هایی نظیر " به خانه برگرد" یا "بیا و خوشحالمان کن" یا "با آغوش باز منتظرت هستیم" یا "می خواهیم صدای فریاد "ســـــــی" (به معنی بله که خوشحالی معروف رونالدو بعد از گلهایش است) را در ورزشگاه آلوالده بشنویم" برخی از پیام های هواداران اسپورتینگ هستند.

کریستیانو در میان هواداران باشگاهی که اولین گامهای فوتبالی خود پیش از ترک یونایتد را در آن برداشته،  محبوبیت بالایی را دارد. با وجود آن که پانزده سال از وداع رونالدو با اسپورتینگ می گذرد اما همچنان کریستیانو در میان هواداران تیم لیسبونی به شدت محبوب است. رونالدو می خواهد در پایان فصل از یووه جدا شود و شاید اسپورتینگ مقصد احتمالی او باشد.

4125