واکنش پرسپولیس به برنامه جدید لیگ؛ سکوت رضایتبخش!

واکنش پرسپولیس به برنامه جدید لیگ؛ سکوت رضایتبخش!

پایگاه خبری فوتبالی- باشگاه پرسپولیس دیگر به مانند گذشته مشکلی با برگزاری بازی معوقه استقلال بعد از دربی ندارد.

 به گزارش فوتبالی، قبل از دربی رفت بود که باشگاه استقلال  اعلام کرد پرسپولیس باید ابتدا مسابقه معوقه‌اش مقابل سپاهان را برگزار کند و بعد برای دربی آماده شود و اگر این اتفاق رخ ندهد و تعداد بازیهای دو تیم قبل از دربی، یکسان نشود، آبی‌ها جلوی پرسپولیس قرار نخواهند گرفت. بخشی از تهدید استقلال جواب داد و پرسپولیس قبل از دربی به مصاف سپاهان رفت منتهی شاگردان یحیی با دو بازی کمتر نسبت به رقیب سنتی، آماده دربی شدند. 

این اتفاق قبل از دربی برگشت به شکل دیگری تکرار شده و استقلال با یک بازی کمتر از پرسپولیس برای دربی آماده خواهد شد و دیدار معوقه این تیم با صنعت نفت، بعد از بازی با پرسپولیس برگزار می‌شود.

این موضوع باعث اعتراض گسترده هواداران پرسپولیس در فضای مجازی شد تا جعفر سمیعی و ابراهیم شکوری در نامه‌ای اعتراض خود را نسبت به برنامه ریزی سازمان لیگ اعلام کنند و سازمان لیگ را تهدید کنند که اگر این بازی قبل از دربی برگزار نشود، آنها جلوی استقلال بازی نخواهند کرد منتهی حالا که سازمان لیگ برنامه جدید مسابقات را اعلام کرده و بازی صنعت نفت و استقلال بعد از دربی برگزار خواهد شد، پرسپولیس واکنشی به این موضوع نشان نداده است.

ابراهیم شکوری سخنگوی باشگاه پرسپولیس در کنفرانس خبری امروزش درباره این موضوع گفته است: در رابطه با برنامه سازمان لیگ 4-3 هفته ای است درگیر موضوع هستیم و درخواست مکتوب منطقی و مناسب خود را هم ارسال کردیم. براساس قوانین فوتبال کشورمان زمان بازی با سپاهان و دربی را تغییر دادیم اما اتفاقی که در نیم فصل اول افتاد هنوز نیفتاده و بعید می‌دانم با توجه به تغییر دوباره برنامه ها و محدودیت زمانی باز هم اتفاقی رخ بدهد.

به نظر می رسد که تغییر زمان بازی با سپاهان و تعویق دو روزه این مسابقه، قرمزها را راضی کرده که بدون بازی برابر مقابل استقلال در دربی پایتخت به میدان بروند.

دربی برگشت بین تیم های پرسپولیس و استقلال جمعه 24 اردیبهشت ساعت 20:30 در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود.

7655