لو رفتن صدای فحاشی دی ماریا به فرناندینیو که باعث اخراجش شد

لو رفتن صدای فحاشی دی ماریا به فرناندینیو که باعث اخراجش شد

پایگاه خبری فوتبالی - پاریسن ژرمن در بازی برگشت مقابل منچسترسیتی هیچ حرفی برای گفتن نداشت. در نبود امباپه سایر بازیکنان تیم پاریسی شب جالبی نداشتند و بدین ترتیب سیتی با نتیجه دو بر صفر پیروز شد تا در مجموع دو بازی رفت و برگشت با نتیجه چهار بر یک به پیروزی برسد و صعود قاطعانه خود را به فینال لیگ قهرمانان اروپا در استانبول نهایی کند.

به گزارش فوتبالی، آنخل دی ماریا شب بسیار بدی را داشت. هافبک آرژانتینی که شاید آخرین هفته هایش در پی اس جی را سپری کند در کل بازی یک شوت به چارچوب هم نداشت و وقتی که دید تیمش نمی تواند پیروز شود نتوانست جلوی خشمش را بگیرد و با فرناندینیو بازیکن منچسترسیتی درگیر شد و داور هم بلافاصله به دی ماریا کارت قرمز نشان داد. امروز صوتی از صحبت های دی ماریا با فرناندینیو منتشر شده است که هافبک آرژانتینی به بازیکن سیتی فحاشی می کند و او را "حرامزاده" صدا می زند.

پی اس جی حالا فرصت قهرمانی در اروپا را از دست داده است. تیم فرانسوی صدر جدول لیگ فرانسه را از دست داده و ممکن است که پس از سالها نتواند قهرمان فرانسه شود و از سویی هنوز شانس آنها برای قهرمانی در جام حذفی نیز نهایی نشده است. اگر تیم فرانسوی بدون جام بماند شاید انقلاب بزرگی در ترکیب و کادر فنی این تیم در راه باشد.

4125