تصویر روز؛ وقتی منچستریونایتد قهرمان سری آ شد!

تصویر روز؛ وقتی منچستریونایتد قهرمان سری آ شد!

پایگاه خبری فوتبالی – روملو لوکاکو، الکسیس سانچز، متئو دارمیان و اشلی یانگ که همگی سابقه حضور در منچستریونایتد را دارند قهرمانی اینتر را کنار هم جشن گرفتند.

به گزارش فوتبالی، اینتر توانست با توجه به توقف آتالانتا مقابل ساسولو جشن قهرمانی بگیرد و خیالش بابت کسب جام راحت باشد. پس از این اتفاق در یکی از اولین جلسات تمرینی اینتر در آپیانو جنتیله روملو لوکاکو، الکسیس سانچز، متئو دارمیان و اشلی یانگ یک عکس یادگاری با هم گرفتند که اشلی یانگ آن را در توییتر به اشتراک گذاشت. نکته جالب در این عکس حضور تمام این بازیکنان در منچستر یونایتد است و همگی سابقه حضور در منچستر را دارند.

لوکاکو از دیگر بازیکنان در منچستر یونایتد موفق تر بود. اشلی یانگ از روز اول تا ۲ سال پیش نمودار رشدش با شیبی کاملا منفی در منچستر پیش می‌رفت و دارمیان هم هیچ‌گاه یک مدافع کنار درجه یک برای یونایتدی‌ها نشد. الکسیس سانچز هم آن قدر رکورد منفی ثبت کرد که از منچستر جدا شود و کسی دلتنگ او نباشد.

حالا هر ۴ نفر در اینتر کم و بیش موفق شده‌اند (حداقل بیشتر از دوران حضور در جمع شیاطین سرخ) و جام قهرمانی سری آ را بالای سر برده‌اند. این تصویر هم گواهی بر رضایت آن‌هاست.

1101