خشم هافبک رئال مادرید از برخورد نرم دادگاه با رفتار غیراخلاقی متزلدر

خشم هافبک رئال مادرید از برخورد نرم دادگاه با رفتار غیراخلاقی متزلدر

پایگاه خبری فوتبالی - هفته گذشته در دوسلدورف دادگاهی علیه کریستف متزلدر بازیکن اسبق رئال مادرید و دورتموند تشکیل شد که این بازیکن سابق به تملک و توزیع فیلم های غیراخلاقی کودکان اعتراف کرد. 

به گزارش فوتبالی، دادگاه با توجه به این که متزلدر سابقه قبلی نداشته و خودش به جرمش اعتراف کرده است، حکمی سبک را برای وی در نظر گرفت: ده ماه ازادی مشروط. بدین ترتیب متزلدر بدون این که به زندان برود توانسته از این پرونده نجات پیدا کند.

حالا تونی کروس  هافبک آلمانی رئال مادرید نیز در گفتگو با پادکست برادرش به حکم متزلدر واکنش نشان داده است. در ابتدا فلیکس برادر تونی در این باره صحبت کرد:" خیلی ها به این مسئله واکنش نشان دادند و حق هم داشتند. نظر کلی این است که چنین حکمی نفرت انگیز است. تقریبا هیچ کلمه ای برای توصیف این حکم وجود ندارد و خیلی ها خشمگین هستند که چگونه می توان با چنین رفتاری این قدر راحت برخورد کرد."

تونی کروس نیز به جمله ای از مکس کروزه فوتبالیست آلمانی اشاره کرد و گفت:" اظهار نظر کروزه را خواندم که گفته بود کسی که فرار مالیاتی انجام می دهد با جریمه ای بسیار سنگین تر از این مواجه می شود. این گویای همه چیز است. هر چند که فرار مالیاتی نیز جرمی غیرقابل تحمل است اما پرونده متزلدر منزجرکننده است. محتوای غیراخلاقی که متزلدر نگهداری و توزیع می کرده، زندگی بچه ها را ویران می کرده است. این حکم، ناکامی سیستمی است که به افرادی نظیر متزلدر اجازه می دهد که آزادانه از دادگاه ها خارج شوند. این حکم به هیچ وجه برای دیگر کودک آزاران بازدارندگی ندارد و آن را درک نمی کنم."

4125