شمس: فوتسال وقت‌گیر است، سراجی از سایپا کناره‌گیری کند/ با پرهیزکار برخورد بسیار بدی شد

شمس: فوتسال وقت‌گیر است، سراجی از سایپا کناره‌گیری کند/ با پرهیزکار برخورد بسیار بدی شد

پایگاه خبری فوتبالی- سرمربی پیشین تیم ملی فوتسال ایران معتقد است رئیس جدید کمیته فوتسال باید از مدیرعاملی باشگاه سایپا استعفا کند.

به گزارش فوتبالی و به نقل از تسنیم، حسین شمس درباره انتخاب مهرداد سراجی به‌عنوان رئیس کمیته فوتسال گفت: مطابق اساسنامه جدید فدراسیون، روسای کمیته‌ها باید از اعضای هیئت‌رئیسه انتخاب می‌شد که سراجی در کمیته فوتسال فعالیت می‌کند و ماجدی به کمیته جوانان رفت. هیچ شناختی از سراجی ندارم و فقط می‌دانم که مدیرعامل باشگاه سایپا بوده است. باید ببینیم او چه عملکردی در فوتسال خواهد داشت.
وی در مورد فعالیت همزمانی سراجی در هیئت‌رئیسه فدراسیون فوتبال و باشگاه سایپا و این نگرانی که ممکن است زمانی برای رسیدگی به کارهای فوتسال نداشته باشد، عنوان کرد: این نگرانی وجود دارد، اما حتماً رئیس و اعضای هیئت‌رئیسه فدراسیون به این موضوع فکر کرده‌اند. پرهیزکار تا جام جهانی همه مسائل را پیش‌بینی کرده و بازی‌های تدارکاتی و اردوها مشخص است. می‌توان گفت که سراجی از این بابت کار راحتی دارد، اما باید در فوتسال وقت بگذارد و از سایپا جدا شود. فوتسال اینقدر وقت‌گیر است و اگر سراجی از سایپا کناره‌گیری کند، می‌تواند در این بخش موفق باشد.

سرمربی پیشین تیم ملی فوتسال ایران با بیان اینکه داود پرهیزکار حسن نیت دارد و اطلاعات لازم را در اختیار سراجی قرار خواهد داد، تصریح کرد: با پرهیزکار بسیار بد برخورد شد و کاش با او صحبت می‌کردند تا برکناری خود را از رسانه‌ها نمی‌شنید. باید او و سایر روسای کمیته‌ها را به فدراسیون فوتبال دعوت و از آنها تقدیر کنند. می‌شد برخورد محترمانه‌تری کرد و امیدوارم حالا این اتفاق رخ دهد.

6641