کاسیاس دوباره به علت مشکل قلبی به بیمارستان مراجعه کرد

کاسیاس دوباره به علت مشکل قلبی به بیمارستان مراجعه کرد

پایگاه خبری فوتبالی - ایکر کاسیاس کاپیتان اسبق رئال مادرید و تیم ملی اسپانیا چهارشنبه هفته گذشته پس از دردی شدید در سینه خود به اورژانس بیمارستان منتقل شد.

به گزارش فوتبالی، نشریه "اولا" گزارش داده است که دروازه بان اسبق فوتبال اسپانیا در حال "پدل" بازی کردن با برخی از دوستانش بوده است که احساس می کند ضربان قلبش حالت عادی ندارد.  کاسیاس بلافاصله به بیمارستان "کویرون سالود" در منطقه آلارکون در شهر مادرید مراجعه می کند که یکی از دوستانش هم او را همراهی می کند. پس از چندین آزمایش توسط پزشکان مرخص می شود چرا که تهدیدی برای سکته دوباره وجود نداشته است. کاسیاس بدین ترتیب این مرکز پزشکی را بامداد پنجشنبه ترک می کند تا به خانه ای برگردد که از زمان طلاق از سارا کاربونرو در آن زندگی می کند. 

کاسیاس چیزی را به صورت رسمی در مورد حضورش در اورژانس منتشر نکرده است. او دیروز تصویری از خودش در اینستاگرام منتشر کرد که لباس ورزشی به تن کرده و به نظر می رسد که آماده دویدن است. اروپا پرس نیز گزارش داده است که کاسیاس صبح امروز در حین رساندن فرزندانش به مدرسه رویت شده است. 

کاسیاس در روز اول می 2019 در تمرین پورتو دچار عارضه قلبی شد که این باعث شد زودتر از موعد فوتبال را ترک کند چرا که خطر تشدید مشکلات قلبی برای وی وجود داشت.

4125