فرصت دوباره به ژاوی برای قهرمانی در آسیا

فرصت دوباره به ژاوی برای قهرمانی در آسیا

پایگاه خبری فوتبالی- سرمربی سرشناس السد این فرصت را دارد تا بازهم شانس خودش را برای قهرمانی در لیگ قهرمانان آسیا امتحان کند.

به گزارش فوتبالی هافبک طراح سابق بارسلونا که سالهای آخر فوتبالش را در السد قطر سپری کرد بعد از خداحافظی با فوتبال به عنوان بازیکن، سرمربیگری را از همین باشگاه السد شروع کرد. او امسال موفق شد با السد در لیگ ستارگان قطر بدون حتی یک شکست قهرمان شود تا پیش از شروع لیگ قهرمانان آسیا حسابی برای رقبا خط و نشان بکشد اما ژاوی در نهایت موفق نشد از گروه D که فولاد خوزستان، الوحدات اردن و النصر عربستان در آن حضور داشتند صعود کند و تساوی ارزشمند فولاد برابر السد در روز اول بازی های این گروه کار را برای ژاوی سخت کرد و شاید اگر آنها سه امتیاز اولین بازی را کسب می کردند می توانستد به عنوان تیم نخست از این گروه صعود کنند.

ژاوی بعد از حذف در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا حسابی مورد انتقاد قرار گرفت و اخباری در خصوص قطع همکاری باشگاه السد با او مطرح شد اما حالا خبر رسیده که حداقل یک فصل دیگر به عنوان سرمربی السد فعالیت خواهد داشت باید دید می‌تواند در دوره بعدی لیگ قهرمانان آسیا قهرمانی در این تورنمنت را تجربه کند یا نه.

السد و ژاوی سال گذشته در لیگ قهرمانان آسیا 2020 در مرحله یک هشتم نهایی برابر پرسپولیس تن به شکست دادند و از دور رقابت ها کنار رفتند.

9697