کونته اختلافات را تکذیب کرد: مورینیو را در آغوش خواهم گرفت!

کونته اختلافات را تکذیب کرد: مورینیو را در آغوش خواهم گرفت!

پایگاه خبری فوتبالی – پس از اعلام خبر سرمربگری مورینیو در تیم رم، بسیاری در انتظار این بودند تکلیف تنش‌های موجود بین او و کونته را بدانند که کونته این مسئله را تکذیب کرده و گفته اخترام زیادی بین این ۲ وجود دارد.

به گزارش فوتبالی، کونته در جدیدترین گفت و گوی خود گفت: حضور مورینیو در رم؟ این خبر خوبی برای همه است. برای او بهترین‌ها را آرزو دارم جز هنگامی که مقابل اینتر بازی دارد. آیا وقتی یکدیگر را دیدیم دیگری را در آغوش می‌گیریم؟ قطعا. میان ما احترام بسیار زیادی وجود دارد.

کونته درباره قهرمانی اینتر افزود: خوشحالی بسیار بزرگی برای ما و هواداران بود. در کنار خانواده جشن گرفتم. زمانی که به تیم ملحق شدم اولین هوادار تیم شدم و هوادار دیگر تیم‌هایی که در آن حضور داشتم باقی ماندم تبریک آنیلی؟ مشاهده کردم که او به ژانگ تبریک گفت و چنین چیزی کافی است.

سرمربی اینتر درباره آینده‌اش گفت: بگذارید از این لحظه لذت ببریم. زمان برای صحبت با رئيس‌ها و مدیران وجود دارد تا بتوانیم بهترین مسیر را برای اینتر انتخاب کنیم. آیا لوکاکو به سطح رونالدو می‌رسد؟ رونالدو یک قهرمان است و ارزشش را ثابت کرده. لوکاکو یک فوتبالیست بزرگ است اما رونالدو شهرت بیشتری دارد. لوکاکو البته تمام ابزار لازم برای کسب دستاوردهای مهم را هم دارد.

1101