آزمون زمستان بعدی روسیه را می‌بیند؟

آزمون زمستان بعدی روسیه را می‌بیند؟

پایگاه خبری فوتبالی- آیا سردار آزمون، فصل آینده هم با پیراهن زنیت در لیگ برتر روسیه بازی خواهد کرد؟

به گزارش فوتبالی، این سوالی است که فعلا هیچ پاسخ مشخصی برایش وجود ندارد. در این موضوع جای هیچ شکی وجود ندارد که در هت‌تریک زنیت در قهرمانی، سردار آزمون نقش مهمی داشته و طبیعی است که سرگئی سماک سرمربی زنیت علاقه‌ای به از دست دادن مهاجم ایرانی‌اش نداشته باشد منتهی وقت بحث پول به میان می‌آید، شاید سیاست باشگاه زنیت باب میل سرمربی این تیم نباشد.

درست است که باشگاه زنیت به دنبال تمدید قرارداد سردار است اما اگر سردار حاضر به تمدید قرارداد نشود، این تابستان و زمستان آینده آخرین فرصت باشگاه روسی برای درآمدزایی از فروش مهاجم ایرانی‌اش خواهد بود و به همین دلیل آنها مشکلی با فروش احتمالی آزمون نخواهند داشت.

آنطور که سایت bobsoccer روسیه نوشته، در حال حاضر هیچ پیشنهاد خاصی از باشگاههای خارجی برای آزمون وجود ندارد منتهی اگر پیشنهاد ویژه‌ای به دست باشگاه روسی برسد که به لحاظ مالی باب میل مدیران زنیت باشند، آنها حاضر به مذاکره برای فروش مهاجم ایرانی‌شان خواهند شد.

نکته عجیب اینجاست که طی چند ماه گذشته و به مانند سالیان اخیر از تیمهای مختلفی به عنوان مشتریان سردار نام برده شده که آخرین آنها دورتموند بوده است منتهی طبق ادعای سایت روسی، هیچ پیشنهادی برای آزمون به دست مدیران زنیت نرسیده و باید دید تا قبل از مذاکره باشگاه روسی با مهاجم ایرانی‌اش برای تمدید قرارداد، پیشنهادی به دست این باشگاه خواهد رسید که باعث فروش آزمون شود یا اینکه باید فصل آینده هم آزمون را در پیراهن زنیت ببینیم.

1984