ماریتیمو - ژیل ویسنته؛ ایرانی ها کار را تمام می کنند

ماریتیمو - ژیل ویسنته؛ ایرانی ها کار را تمام می کنند

پایگاه خبری فوتبالی- ماریتیمو با درخشش امیر عابدزاده درون دروازه و علی علیپور در خط حمله در هفته های اخیر به امتیازات حساس و حیاتی رسید و از رده ی هفدهم به رده ی دوازدهم جدول صعود کرد. 

به گزارش فوتبالی و به نقل از ورزش سه، تحول در ماریتیمو از هفته بیست و ششم آغاز شد. جایی که این تیم با درخشش علی علیپور یک بر صفر فارنسه را شکست داد. این اولین گل علی علیپور در فصل جاری بازی ها بود که پیش از این بازی به بهانه دیر ملحق شدن به اردوی تیم و در ادامه مصدومیت کمتر در ترکیب تیم قرار می گرفت. در ادامه بعد از شکست دو بر صفر در برابر بلننسس با پاس گل علی علیپور و ضربه جوئل ماریتیمو تجربه پیروزی یک بر صفر در برابر ریوآوه را به دست آورد و این پیروزی ها تکرار شد. اینبار در برابر بوآویستا که باز هم زننده گل برتری ماریتیمو علی علیپور بود و سرانجام در آخرین بازی انجام داده یک بار  دیگر ماریتیمو یک بر صفر به برتری رسید. ضربه جوئل ماریتیمو را به پیروزی یک بر صفر و شیرین در برابر براگا رساند؛ تیم چهارم جدول و موجب شد که این تیم 33 امتیازی شود و به رده ی دوازدهم جدول صعود کند. از هفته بیست و ششم تا هفته سی ام ماریتیمو چهار پیروزی یک بر صفر به دست آورده که در هر چهار بازی امیر عابدزاده کلین شیت کرده و در سه بازی علی علیپور با به ثمر رساندن دو گل و خلق یک موقعیت گل تاثیر مستقیم در پیروزی داشته است. 

اما هنوز کار تمام نشده است. امشب و در هفته سی و یکم بازی ها ماریتیمو تجربه بازی با ژیل ویسنته را به دست خواهد آورد. تیمی که با یک امتیاز کمتر نسبت به ماریتیمو در رده سیزدهم جدول جا خوش کرده است. در این بازی امیر عابدزاده و علی علیپور برای تیم ماریتیمو به میدان خواهند آمد. ماریتیمو در بازی امشب برنده شود در فاصله سه هفته مانده به پایان بازی ها حتی شانس صعود به میانه های جدول را خواهد داشت و آنوقت است که خیال این تیم از بابت بقاء در جدول بازی ها راحت می شود. در خبرها آمده بود امیر عابدزاده در تمرینات تیم ماریتیمو پیش از مسابقه با ژیل ویسنته مصدوم شده است اما مصدومیت او به گونه ای نیست که مانع از حضور وی در بازی امشب شود. 

دو بازیکن ایرانی ماریتیمو در هفته های اخیر با درخشش قابل ملاحظه ی خود در ترکیب این تیم نقش پر رنگی در نجات ماریتیمو از سقوط به دسته پایین تر داشتند. درخششی که می تواند در چهار هفته پایانی لیگ برتر پرتغال از جمله بازی امشب با ژیل ویسنته ادامه داشته باشد.

6641