زیدان پیش از نیمه نهایی لیگ قهرمانان: به احترام این تیم کلاه از سر بردارید

زیدان پیش از نیمه نهایی لیگ قهرمانان: به احترام این تیم کلاه از سر بردارید

پایگاه خبری فوتبالی – زین‌الدین زیدان پیش از دیدار مقابل چلسی درباره شرایط فعلی رئال مادرید و احتمال حضور هازارد و راموس در ترکیب اصلی صحبت کرد.

به گزارش فوتبالی، زیدان در کنفرانس خبری پیش از دیدار مقابل چلسی به خبرنگاران گفته: شما باید به افتخار این تیم کلاه‌تان را از سر بردارید. هر زمان مشکلی پیش می‌آید، بازیکنان واکنش نشان می‌دهند. آن‌ها بهترین بازیکنان هستند. ما جایی قرار داریم که می‌خواهیم باشیم و شایسته آن هستیم.

زیدان در ادامه افزود: تمام بازیکنانی که اینجا حضور دارند آماده هستند. تمام تلاش‌مان را در دیدار نیمه نهایی لیگ قهرمانان انجام می‌دهیم. این دیداری است که هر روز برگزار نمی‌شود. ترکیب چیزی را تغییر نمی‌دهد. مطمئن هستیم که قرار است آزار ببینیم. چیزی که برای من اهمیت دارد کار ما با توپ است.

سرمربی رئالی‌ها در ادامه گفت: حضور راموس در ترکیب اصلی؟ خواهید دید او در ترکیب حضور خواهد داشت یا خیر. حالا نمی‌گویم. اگر او اینجاست (اردوی تیم) یعنی شرایط خوبی دارد و این مهم‌ترین مسئله برای ما است. نمی‌خواهیم ریسک کنیم. اگر او اینجاست به این دلیل است که می‌تواند بازی کند. هازارد؟ این لحظه خوبی برای هازارد است. مطمئن هستم که او به ما کمک می‌کند. او به تیم کیفیتش را اضافه می‌کند.

1101