عکس نوستالژی؛ آخرین باری که پپ به فینال چمپیونزلیگ رسید

عکس نوستالژی؛ آخرین باری که پپ به فینال چمپیونزلیگ رسید

پایگاه خبری فوتبالی - منچسترسیتی موفق شد با نتیجه دو بر صفر در زمین خودش پاریسن ژرمن را شکست دهد و در مجموع با نتیجه 4 بر 1 راهی فینال لیگ قهرمانان اروپا شود و باید دید که در فینال به چه شکل عمل خواهد کرد و چه نتیجه ای خواهد گرفت. گواردیولا پس از 10 سال به فینال لیگ قهرمانان اروپا رسیده است و آخرین باری که به فینال رسیده بود در فصل 2010/11 بود که به فینال ومبلی رسید و در آن بازی مقابل منچستریونایتد قرار گرفت و با نتیجه سه بر یک این تیم را شکست داد.

به گزارش فوتبالی، همانطور که در این تصویر می‌بینید، این عکس مربوط به پایان بازی بارسلونا و منچستریونایتد در سال 2011 است که منچستریونایتد در آن بازی شکست خورد و سر الکس فرگوسن مقابل گواردیولا تسلیم شد و گواردیولا در اینجا در حال بدرقه فرگوسن است. اکنون پپ گواردیولا دوباره به فینال لیگ قهرمانان اروپا رسیده است و اکنون در سال 2021 هستیم و باید دید که گواردیولا این بار مقابل چه کسی قرار خواهد گرفت، توماس توخل یا زین الدین زیدان.

گواردیولا تاکنون 2 بار در لیگ قهرمانان اروپا قهرمان شده است و هر دو فینال قبلی را مقابل منچستریونایتد برده است و سرمربی بارسا بوده است اما اکنون به عنوان سرمربی منچسترسیتی باید به مصاف یکی از دو تیم رئال مادرید یا چلسی برود و تجربه‌ای کاملا متفاوت خواهد داشت.

1470