عکس بامزه‌ای که همسر مسی از او در رستوران سوارز منتشر کرد!

عکس بامزه‌ای که همسر مسی از او در رستوران سوارز منتشر کرد!

پایگاه خبری فوتبالی - آنتونلا روکوزو، همسر لیونل مسی، به تازگی ویدیوی جالبی را از لیونل مسی به اشتراک گذاشته است که به نظر می‌رسد لیونل مسی در این ویدیو، در منطقه‌ای ساحلی و زیر آفتاب قرار دارد و در حال سپری کردن اوقاتی خوش است. مسی در این ویدیو یک لحظه سرش را رو به بالا و به سمت آفتاب می‌گیرد و چشمانش را می‌بندد که در این لحظه تصویر بامزه ای از او به ثبت می‌رسد.

به گزارش فوتبالی، لیونل مسی به همراه همسرش آنتونلا روکوزو، سه پسر با نام های تیاگو، ماتئو و چیرو دارد و سال هاست که مسی با آنتونلا ازدواج کرده است. لئو مسی به تازگی یک میهمانی در خانه خود ترتیب داده بود و بازیکنان بارسلونا را هم به این میهمانی دعوت کرده بود که بسیار حاشیه ساز شده بود اما اکنون همسر مسی، ویدیویی را از مسی منتشر کرده است که نشان می‌دهد فوق ستاره آرژانتینی، مثل همیشه کاملا آرام است و بدون توجه به حاشیه هایی که اطرافش وجود دارد، در حال آفتاب گرفتن در ساحل است و بدین ترتیب اوقات خوشی را سپری می‌کند و به حواشی عجیب و غریبی که پیرامون مهمانی در اطرافش به وجود آمده توجهی ندارد.

گفتنی است که این مکان رستوران لوئیس سوارز است و مسی به طور خانوادگی با لوئیس سوارز رفاقت دارد اما از زمانی که سوارز از بارسا رفته است، ارتباط این دو طبیعتا کمتر شده.

1470