خوشحالی عجیب و غریب بازیکن منچسترسیتی با صندلی! (عکس)

خوشحالی عجیب و غریب بازیکن منچسترسیتی با صندلی! (عکس)

پایگاه خبری فوتبالی - منچسترسیتی موفق شد در ورزشگاه اتحاد با نتیجه دو بر صفر، پاریسن ژرمن را شکست داده و راهی فینال لیگ قهرمانان اروپا شود و باید دید که در فینال به چه شکل عمل خواهد کرد اما بازیکنان منچسترسیتی پس از این پیروزی در رختکن جشن گرفتند و بدین ترتیب به خاطر پیروزی خود ابراز خوشحالی کردند. اما یکی از بازیکنان منچسترسیتی، در این جشن حرکات عجیب و غریبی را انجام داد.

به گزارش فوتبالی، بنجامین مندی، بازیکن منچسترسیتی، در خوشحالی های خود پس از بازی منسیتی و پی اس جی به خاطر صعود به فینال لیگ قهرمانان اروپا، یکی از صندلی ها را که در رختکن وجود داشت، بلند کرد و روی سر خود گذاشت و بدین ترتیب خوشحالی جالبی را از خود نشان داد و مشخص شد که چقدر بازیکنان منچسترسیتی از صعود به فینال خوشحال هستند چرا که این اتفاق برای اولین بار در تاریخ این باشگاه رخ داده است و باید دید که آیا می‌توانند برای اولین بار در تاریخ خود به مقام قهرمانی برسند یا اتفاق دیگری رخ خواهد داد.

رئال مادرید و چلسی به مصاف هم می روند و برنده این دیدار در فینال به مصاف منچسترسیتی خواهد رفت. بازی رفت رئال مادرید و چلسی در زمین رئال یک بر یک مساوی شده بود.

1470