واکنش گواردیولا به پیروزی منچسترسیتی برابر پاری سن ژرمن

واکنش گواردیولا به پیروزی منچسترسیتی برابر پاری سن ژرمن

پایگاه خبری فوتبالی - پپ گواردیولا سرمربی منچسترسیتی از عملکرد شاگردانش در دیدار مقابل پاری سن ژرمن تمجید کرد. 

به گزارش فوتبالی، سه شنبه شب از دور برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا، منچسترسیتی موفق شد با پیروزی 4-1 در دو دیدار رفت و برگشت، برای اولین بار به فینال لیگ قهرمانان اروپا راه یابد. 

به نقل از سایت گل، سرمربی سابق بایرن مونیخ و بارسلونا پس از پایان بازی به BT Sport گفت: "این پیروزی برای باشگاه و هواداران است. من کاملا از تصمیمات اولیه‌ام در خصوص بازی ندادن به چند بازیکن حمایت می‌کنم. همه آن‌ها شایستگی بازی کردن دارند، همه تاثیر خود را گذاشتند و حالا وقت لذت بردن است. ما باید قهرمان لیگ برتر شویم و بعد از آن، دو الی سه هفته وقت، برای آماده سازی تا فینال داریم. مردم معتقدند که رسیدن به فینال لیگ قهرمانان اروپا آسان است. ما الان به فینال رسیدیم و حالا تمام کارهایی که در چهار یا پنج سال گذشته انجام دادیم، معنی پیدا می‌کند. این بچه‌ها هر روز با ثبات کار می‌کردند و این قابل تقدیر است."

با وجود این که، سیتیزن‌ها در رقابت‌های اف ای کاپ در برابر چلسی شکست خوردند، شاگردان گواردیولا در این فصل شانس فتح سه گانه را دارد. آن‌ها در حال حاضر با اختلاف زیاد نسبت به منچستریونایتد در رده دوم قرار دارند و در فینال کارابائو کاپ نیز در مقابل تاتنهام به پیروزی رسیدند و حالا در فینال چمپیونزلیگ حضور دارند. با وجود این که، سیتیزن‌ها در رقابت‌های اف ای کاپ در برابر چلسی شکست خوردند.

4416