طرح؛ سوار شدن سیتیزن ها به هواپیمای ویژه استانبول

طرح؛ سوار شدن سیتیزن ها به هواپیمای ویژه استانبول

پایگاه خبری فوتبالی - منچسترسیتی موفق شد با نتیجه دو بر صفر، پاریسن ژرمن را در شهر منچستر شکست دهد و در مجموع با نتیجه 4 بر 1 راهی فینال این فصل از رقابت های لیگ قهرمانان اروپا شود و اکنون باید منتظر رقیب خود در فینال باشد. فینال امسال در استانبول برگزار می‌شود و یک پای آن منچسترسیتی است و تیم دیگر از میان رئال مادرید و چلسی خواهد بود و باید دید که کدام تیم در نهایت به فینال صعود می‌کند.

به گزارش فوتبالی، در این طرح جالب که از بلیچر ریپورت است، بازیکنان منچسترسیتی در کنار پپ گواردیولا سوار بر هواپیمای ویژه استانبول می‌شوند تا راهی فینال شوند. این اولین بار است که منچسترسیتی در تاریخ خود به فینال می‌رسد و این اتفاق با پپ گواردیولا افتاده است و باید دید که پپ می‌تواند سیتیزن ها را قهرمان سی ال کند یا نه. گواردیولا با منچسترسیتی همواره در مرحله یک چهارم نهایی رقابت ها حذف می‌شد اما در این فصل شرایط برای این تیم قدری متفاوت پیش رفت و توانستند به فینال رقابت ها راه پیدا کنند و اکنون باید دید که در نهایت چه نتیجه‌ای را به دست خواهند آورد.

گواردیولا پس از سالیان سال دوباره به فینال لیگ قهرمانان اروپا رسیده است و باید دید که رویایش با این تیم محقق می شود یا نه.

1470