عکس؛ نیمار در محاصره بازیکنان منچسترسیتی در زمین برفی

عکس؛ نیمار در محاصره بازیکنان منچسترسیتی در زمین برفی

پایگاه خبری فوتبالی - در نیمه اول بازی منچسترسیتی و پاریسن ژرمن، این منچسترسیتی بود که موفق تر عمل کرد و توانست با نتیجه یک بر صفر این نیمه را به نفع خود به پایان برساند و باید دید که در ادامه کار به چه شکل عمل خواهد کرد. در این بازی نیمار جونیور به خوبی مهار شده بود و هرگاه صاحب توپ می‌شد، شرایطش به شکلی بود که توسط چند بازیکن از منچسترسیتی احاطه شده بود و نمی‌توانست کار خاصی را انجام دهد.

به گزارش فوتبالی، شرایط برای پی اس جی بسیار دشوار شده است چرا که آنها اکنون باید در نیمه دوم دو گل به ثمر برسانند تا حساب کار تازه برابر شود و پس از آن باید دید که چه می‌شود. برای این بازی در شهر منچستر برف باریده است و ورزشگاه اتحاد پوشیده از برف شده است و در این زمین برفی، نیمار نتوانست در نیمه اول کار خاصی را از پیش ببرد و کاملا توسط بازیکنان منچسترسیتی احاطه شده بود و سیتیزن ها پس از به ثمر رساندن زودهنگام گل اول، در کار دفاعی موفق عمل کردند و دروازه را بسته نگه داشتند تا نشان دهند که در حفظ نتیجه بازی هم مهارت خاصی دارند.

باید دید که در نهایت اوضاع در این بازی به چه شکل پیش خواهد رفت اما چیزی که واضح است این است که به نظر می رسد منسیتی در یک قدمی فینال قرار داد.

1470