سون: از این که مورینیو بدون کسب جام ما را ترک کرد ناراحتم

سون: از این که مورینیو بدون کسب جام ما را ترک کرد ناراحتم

پایگاه خبری فوتبالی - هیونگ مین سون ستاره تاتنهام اذعان کرد که از اینکه ژوزه مورینیو بدون فتح عناوین این باشگاه را ترک کرده، بسیار ناراحت است. 

به گزارش فوتبالی، تنها چند روز پیش از دیدار تاتنهام هاتسپر مقابل منچسترسیتی در فینال کارابائو کاپ، باشگاه شمال لندنی تصمیم به اخراج ژوزه مورینیو گرفت و رایان میسون را جایگزین موقت او اعلام کرد. تاتنهام در فینال مقابل منچسترسیتی شکست خورد، تا آن‌ها همچنان در حسرت فتح یک جام معتبر بمانند. 

به نقل از سایت گل، عصر روز سه شنبه باشگاه آ اس رم به صورت رسمی اعلام کرد که از فصل آینده، ژوزه مورینیو هدایت این باشگاه را برعهده خواهد گرفت. مهاجم اهل کره جنوبی تاتنهام درباره ژوزه مورینیو به TV3 گفت: "این که ببینید کسی شغلش را از دست می‌دهد، همیشه ناراحت کننده است. همچنین نمی‌خواهم زیاد راجع به این موضوع فکر کنم. من هجده ما زیر نظر ژوزه مورینیو کار کردم. فراز و نشیب‌های زیادی پشت سر گذاشتیم. لحظات خوبی در کنار هم خلق کردیم و البته بعضی اوقات، ما خیلی وضعیت خوبی نداشتیم. برای من، ژوزه همیشه یکی از بهترین مربیان دنیا خواهد بود. از این که او بدون کسب یک جام این باشگاه را ترک کرد، ناراحتم. او در هر جایی که بوده، همیشه قهرمانی‌های زیادی به دست آورده است. به هر حال ژوزه همیشه در یاد و خاطره من خواهد ماند."

4416