عکس؛ گواردیولا و پوچتینو زیر باران شدید در ورزشگاه اتحاد

عکس؛ گواردیولا و پوچتینو زیر باران شدید در ورزشگاه اتحاد

پایگاه خبری فوتبالی - منچسترسیتی و پاریسن ژرمن در نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا به مصاف هم می‌روند و باید دید که در این بازی چه نتیجه‌ای به دست خواهد آمد. بازی رفت این دو تیم در ورزشگاه پارک دو پرنس شهر پاریس با نتیجه دو بر یک به نفع منچسترسیتی خاتمه یافت و اکنون سیتیزن ها شانس اول صعود هستند چرا که این بازی در خانه خودشان است.

به گزارش فوتبالی، اما باران شدیدی در شهر منچستر در این روز های بهاری باریدن گرفته است و ورزشگاه را کاملا خیس کرده است و این بازی حساس در شرایطی مرطوب برگزار خواهد شد. پپ گواردیولا و پوچتینو، با کاپشن و کلاه و چتر در ورزشگاه حاضر شده اند و تیپ آن ها با بازی رفت متفاوت است چرا که شرایط جوی این بازی تفاوت بسیاری با بازی رفت دارد و باید دید که در نهایت شاهد چه اتفاقاتی در این دیدار خواهیم بود.

بسیاری معتقدند که پاریسن ژرمن با ادامه این شرایط در انتهای فصل از کار برکنار خواهد شد و باید دید که چه اتفاقاتی برای او می‌افتد چرا که تیم پوچتینو در حال حاضر صدرنشین لیگ فرانسه نیست و از لیگ قهرمانان اروپا هم در حال حذف شدن است و باید دید که شرایط برای این مربی آرژانتینی به چه شکل پیش خواهد رفت.

1470