سوال روز/ پهلوان در پرسپولیس بشار می شود؟

سوال روز/ پهلوان در پرسپولیس بشار می شود؟

پایگاه خبری فوتبالی- سرمربی قرمزها می خواهد از احسان پهلوان همچنان در پست هافبک هجومی بازی بگیرد.

به گزارش فوتبالی، هافبک خلاق و بازیساز پرسپولیس در جدال با حریف الریان قطر، بهترین بازیکن میدان بود و در شب پیروزی شاگردان گل‌محمدی،موفق شد در پست جدیدی که کادر فنی قرمزها برای او در نظر گرفته بود نمایش دلچسبی ارائه دهد تا کادر فنی قرمزها را در ادامه امیدوار به استفاده از او در همین پست کند.

درخشش احسان پهلوان در پست هافبک هجومی مقابل الریان در لیگ قهرمانان آسیا شاید باعث شود این بازیکن در بازی با سپاهان باز هم در این پست به میدان برود تا قدرت هجومی قرمزها مقابل شاگردان محرم نویدکیا بیشتر شده و پرسپولیس بتواند از قدرت شوتزنی پهلوان در این بازی بهره ببرد

هافبک بازیساز پرسپولیس با دقت پاس بالایی که دارد می تواند در پست هافبک هجومی به یکی از بهترین پاسورهای این تیم در میانه زمین تبدیل شود، ضمن آن‌که او با قدرت دریبل‌زنی بالایی که دارد می تواند بازیکن حریف را از پیش‌روی را بردارد تا پشت سر مهاجمان پرسپولیس بتواند خط دفاعی حریف را با چالش سختی مواجه کند.

پهلوان در صورت تکرار نمایش خوب در این پست می تواند به گمشده ترکیب پرسپولیس بعد از جدایی بشار رسن از این تیم تبدیل شود تا یحیی بتواند از توانایی های این هافبک خلاق بیشتر بهره ببرد. 

این احتمال وجود دارد که یحیی گل محمدی از احسان پهلوان دیگر به عنوان وینگر بهره نبرده و با تغییر پست بازی او از این بازیکن به عنوان هافبک پشت مهاجم بهره ببرد. 

باید به انتظار نشست و دید که احسان پهلوان می تواند بازی های خوب خود در لیگ قهرمانان آسیا را این بار در لیگ برتر و مقابل سپاهان تکرار کرده و در پست هافبک هجومی به مهره ثابت این تیم تبدیل شود یا خیر.

7655