اولین تقابل آقایی و سپاهان

اولین تقابل آقایی و سپاهان

پایگاه خبری فوتبالی- مدافع چپ قرمزها با اضافه شدن به تمرینات این تیم می تواند پرسپولیس را مقابل تیم سابقش همراهی کند.

به گزارش فوتبالی، سعیدآقایی که پیش از دیدار با نساجی مازندران تست کرونایش منفی شده بود، در اتفاقی جنجالی در تست مجددی که برای اعزام به هند صورت گرفت با تست مثبت از همراهی تیم محروم شد تا شانس همراهی قرمزها را در لیگ قهرمانان آسیا از دست بدهد.

او  طبق برنامه کادر فنی تمرینات آماده‌سازی و اختصاصی خود را در شرایط قرنطینه دنبال می کرد تا در بازگشت تیم بتواند شرایط بازگشت به اردو و همراهی تیم را به دست بیاورد اما قرنطینه شدن پرسپولیس به دستور وزارت بهداشت نیز باعث شد سعید آقایی طی چند روز اخیر نتواند به اردوی تیمش ملحق شود و حالا قرار است او از فردا در تمرین پرسپولیس حاضر شود. 

سعید آقایی که در بازی رفت پرسپولیس و سپاهان غایب بود، حالا این فرصت را دارد تا برای اولین بار مقابل تیم سابقش به میدان برود.

آقایی در بازی رفت به دلیل دریافت کارت قرمز و اخراج مقابل ذوب آهن نتوانست در بازی برابر سپاهان به میدان برود تا تقابل او با تیم سابقش به نیم فصل دوم موکول شود.

مدافع چپ پای پرسپولیس که در این فصل به جمع شاگردان یحیی گل محمدی اضافه شده، با پیراهن شماره 77 قرمزها توانست نمایش درخشانی را از خود به جا بگذارد، تا به یکی از مهره های ثابت این تیم تبدیل شود. آقایی امیدوار است با تداوم این شرایط ‌‌موفقیت در نیم فصل دوم، اولین قهرمانی خود در لیگ برتر را جشن بگیرد و باید دید به هدفش می رسد یا نه.

7655