رد پای سرلک در آخرین شکست خانگی سپاهان به پرسپولیس

رد پای سرلک در آخرین شکست خانگی سپاهان به پرسپولیس

پایگاه خبری فوتبالی- اگر برد پرسپولیس در روز غیبت سپاهان را حساب نکینم آخرین برد پرسپولیس برابر سپاهان در چارچوب بازی‌های لیگ برتر که به میزبانی اصفهان برگزار شد به لیگ شانزدهم بازمی‌گردد که میلاد سرلک هافبک پرسپولیس و محرم نویدکیا برای سپاهان بازی می‌کردند.

به گزارش فوتبالی و به نقل از خبرورزشی، میلاد سرلک هافبک پرسپولیس که نمایش درخشانی از زمان حضورش در جمع سرخپوشان تهرانی داشته بازیکن اسبق سپاهان اصفهان است و در آخرین شکست خانگی سپاهان در لیگ برتر به پرسپولیس حضور داشت.

لیگ شانزدهم پرسپولیس با نتیجه سه بر یک سپاهان را شکست داد و از جمع بازیکنان حاضر در آن بازی سید جلال حسینی، امید عالیشاه و وحید امیری همچنان در پرسپولیس بازی می‌کنند و از سپاهان هم باید به نام میلاد سرلک، جلال الدین علی محمدی، محرم نویدکیا و احسان حاج صفی اشاره کنیم که در آن بازی حضور داشتند و در بازی پیش رو هم به مصاف هم می‌روند.

حضور سرلک در روز آتش بازی پرسپولیسی‌ها و نمایش ضعیف سپاهان از نکات جالب آن بازی بود و حالا سرلک در لباس پرسپولیس برابر همبازیان سابقش یعنی حاج صفی، علی محمدی و نویدکیا قرار می‌گیرد.

بعد از بازی لیگ شانزدهم دو تیم، سپاهان در جام حذفی به عنوان میزبان به پرسپولیس باخته و در لیگ برتر دوره نوزدهم هم به دلیل عدم حضور در زمین بازی نتیجه را سه بر صفر شد اما آخرین شکست زردپوشان اصفهانی در زمین بازی که میزبان رقابت لیگ برتر باشند به همان لیگ شانزدهم باز می‌گردد.

6641