مورینیو: هواداران رم، یکی از دلایل اصلی پیوستنم به این باشگاه بودند

مورینیو: هواداران رم، یکی از دلایل اصلی پیوستنم به این باشگاه بودند

پایگاه خبری فوتبالی - ژوزه مورینیو سرمربی با تجربه پرتغالی، هواداران باشگاه آ اس رم را یکی از مهم‌ترین دلایل پیوستنش به این تیم خطاب کرد. 

به گزارش فوتبالی، سرمربی پنجاه و هشت ساله سابق تیم‌های اینترمیلان، رئال مادرید، چلسی، منچستریونایتد و تاتنهام از آغاز فصل 2021/22 سکان هدایت جالوروسی‌ را برعهده خواهد گرفت. او با سران این باشگاه قراردادی سه ساله امضا کرده است و جانشین پائولو فونسکا خواهد شد. 

ژوزه مورینیو در گفت و گویی با وب‌سایت رسمی باشگاه رم گفت: "از خانواده فریدکین بابت انتخاب من برای هدایت این باشگاه تشکر می‌کنم. خیلی خوشحالم که بخشی از پروژه آن‌ها برای آینده این باشگاه هستم. بعد از جلساتی با تیاگو پینتو و مالک باشگاه، من سریعا از اهداف آن‌ها برای بالا بردن آ اس رم مطلع شدم. می‌خواهیم پروژه عظیمی در این باشگاه پیاده و بذر ذهنیت برنده را در این باشگاه بکاریم."

مورینیو که سابقه دو بار فتح لیگ قهرمانان اروپا را به همراه پورتو و اینترمیلان دارد، در ادامه افزود: "تعصب و عشق هواداران نسبت به این باشگاه، مرا قانع کردند تا این پیشنهاد را قبول کنم. بی صبرانه منتظر شروع فصل بعد هستم. در همین حین نیز برای پائولو فونسکا بهترین‌ها را آرزو می‌کنم. زنده باد رم!"

مورینیو یکی از پرافتخارترین مربیان تاریخ اروپا محسوب می‌شود. او موفق شده در طول دوران سرمربی‌گری‌اش به 25 جام معتبر دست پیدا کند.

4416