رونمایی از کیک سه طبقه برای تولد 34 سالگی فابرگاس

رونمایی از کیک سه طبقه برای تولد 34 سالگی فابرگاس

پایگاه خبری فوتبالی - سسک فابرگاس بازیکن اسبق بارسلونا امروز 34 ساله شد و به همین خاطر همسرش دنیلا سمان یک جشن تولد بزرگ را در کنار خانواده با حضور خانواده و نزدیکانش برگزار کرد.

به گزارش فوتبالی، همسر فابرگاس که اصالتی از لبنان دارد در پیامی اینستاگرامی به بازییکن موناکو تبریک گفت و نوشت:"  چقدر بی نظیر است که عشق و زندگی ام را با تو به اشتراک بگذارم.تولدت مبارک مرد من، ممنون که چنین آرامشی را به زندگی من آوردی. به شکل دیوانه واری عاشقت هستم ، همیشه و تا همیشه. "

سسک فابرگاس هافبک سابق تیم ملی اسپانیا نیز در پیامی از دنیلا تشکر کرد و نوشت:" بهترین کلماتی که می توانستی را برایم نوشتی. تو را طوری دوست دارم که انگار فردایی در زندگی ام وجود ندارد."

دنیلا از سویی تصویری از کیک سه طبقه برای تولد فابرگاس منتشر کرده است. کیکی بسیار شیک که معمولا مشابه آن در جشن عروسی ها دیده می شود.  این زوج اخیرا از ورود سه گربه به خانواده شان خبر داده اند: فیتزجرالد، کندی و آلبوس.

سسک و دنیلا از رابطه های کنونی و قبلی خود مجموعا پنج فرزند دارند که به نظر می رسد با آرامش کنار هم زندگی می کنند و حس و حال خوبی را در زندگی کنار هم دارند.
4125