جریمه سنگین در انتظار مسی به خاطر مهمانی پرحاشیه

جریمه سنگین در انتظار مسی به خاطر مهمانی پرحاشیه

پایگاه خبری فوتبالی - مهمانی بازیکنان بارسلونا و زوج هایشان در خانه لیونل مسی برای اتحاد تیمی برای پایان لالیگا و جشن گرفتن قهرمانی کوپا دل ری به شدت جنجال ساز شده است. در حقیقت این مهمانی با حضور تعداد نفرات بیشتری نسبت به محدودیت تعیین شده توسط ایالت کاتالونیا در زمینه پروتکل های مربوط به کرونا برگزار شده است.

به گزارش فوتبالی، باشگاه بارسلونا مدعی شده است که برگزاری این مهمانی مشکلی نداشته است و این یک مسئله بسیار خصوصی است و با توجه به این که بازیکنان بارسلونا هر روز تست کرونا می دهند و در یک "حباب" هستند این مهمانی را می توان یک جلسه کاری دانست و نباید بازیکنان با تنبیه یا جریمه ای مواجه شوند اما نکته این جاست که ورود نامزدها و همسران بازیکنان این حباب را کاملا بر هم می زند و به همین خاطر است که مسئولان ایالت کاتالونیا تحقیقات را در این زمینه آغاز کرده اند و احتمال دارد که مسی با جریمه ای سنگین مواجه شود.

از سویی مقامات لالیگا نیز تایید کرده اند که تحقیقات را در زمینه بازیکنان حاضر در این مراسم آغاز کرده اند و هر چند که برای باشگاه بارسلونا جریمه ای در نظر گرفته نمی شود اما احتمال دارد که بازیکنان حاضر در این مهمانی با جریمه مواجه شوند.

4125