عکس؛ اشک‌های مهاجم سابق برزیل پس از خبر ثبت جای پایش در ماراکانا

عکس؛ اشک‌های مهاجم سابق برزیل پس از خبر ثبت جای پایش در ماراکانا

پایگاه خبری فوتبالی - آدریانو اسطوره فوتبال برزیل وقتی که این خبر را فهمید که نامش در "راهروی افتخارات" در ورزشگاه ماراکانا قرار می گیرد، نتوانست جلوی اشک هایش را بگیرد.

به گزارش فوتبالی، مهاجم 39 ساله سابق اینتر که در سال 2016 بازنشسته شده، به یکی از محبوب ترین مهاجمان تاریخ فوتبال برزیل تبدیل شده است.  این بازیکن حالا به هم تیمی های سابق و اسطوره هایش ملحق شد و قرار است که جای پای وی در یک پلاک سرامیکی در بیرون یکی از مشهورترین استادیوم های دنیا ثبت شود.

رونالدینیو، پله، رونالدو و گارینشا برخی از شخصیت های دیگری هستند که این افتخار نصیبشان شده است. آدریانو وقتی این خبر را شنید نتوانست جلوی اشک هایش را بگیرد و احساساتش به ناگهان فوران کردند. آدریانو تصاویری از احساساتی شدن خودش در اینستاگرام منتشر کرد و نوشت:" این لحظه ایست که این خبر را شنیدم که قرار است جای پایم در ماراکانا ثبت شود. ممنون از همه چیز."

قرار است که در زمان کاهش شیوع کرونا در برزیل، مراسمی در ریو دو ژانیرو برگزار شود و به صورت رسمی جای پای آدریانو با حضور هواداران در ماراکانا ثبت شود. آدریانو در این باره به خبرنگاران گفت:" بسیار هیجان زده هستم. همیشه چنین چیزی رویایم بوده است."'

آدریانو سانتوس مدیر بخش مدیریت اماکن ورزشی ریو دو ژانیرو گفت:" برنامه این است که وقتی که هواداران بتوانند بازیها را در ماراکانا ببینند، به آدریانو ادای احترام کنیم. آدریانو محبوبیت زیادی میان فوتبالدوستان و هواداران فلامینگو و تیم ملی برزیل دارد و مفهومی ندارد که بدون هواداران مراسم را برگزار کنیم."

4125