عکس؛ سفر بازیکنان رئال مادرید به لندن با سه غایب

عکس؛ سفر بازیکنان رئال مادرید به لندن با سه غایب

پایگاه خبری فوتبالی - بازیکنان رئال مادرید برای بازی مقابل چلسی در ورزشگاه استمفوردبریج راهی لندن شدند.

به گزارش فوتبالی، رئال مادرید پس از تساوی خانگی در دور رفت با نتیجه یک بر یک، حالا در حالی به لندن می رود که باید یا پیروز شود یا تساوی با یک گل یا بیشتر را داشته باشد تا از مسابقات حذف نشود. 

تیم زیدان تا آخرین لحظات پیش از سفر به لندن هم با تردیدهایی در مورد لیست سفر مواجه بود اما اخبار خوشی به دست کادر فنی رئال مادرید رسید. در حقیقت فدریکو والورده که در دو هفته اخیر با رئال مادرید تمرین نکرده بود، بالاخره ساعاتی پیش با منفی شدن تست کرونایش توانست به اردو اضافه شود. این بازیکن اروگوئه ای در برنامه های زیدان برای بازی چهارشنبه شب نقشی کلیدی دارد. مارسلو نیز که به خاطر احضارش به عنوان ناظر انتخابات شورای شهر مادرید ممکن بود بازی را از دست بدهد در نهایت از انجام وظیفه شهروندی معاف شد و به همراه رئال مادرید سفر کرد.

بدین ترتیب لوکاس وازکز، رافائل واران و دنی کارواخال سه مصدوم رئال مادرید برای سفر به لندن هستند. لیست رئال مادرید برای بازی مقابل چلسی بدین شرح است:کورتوا، لونین، آلتوبه، میلیتائو، راموس، ناچو، مارسلو، اودریوزولا، مندی، میگل گوتیرز، کروس، مودریچ، کاسمیرو، والورده، ایسکو، آریباس، بلانکو، هازارد، بنزما، آسنسیو، وینیسیوس، ماریانو و رودریگو گوئس.

4125