خداحافظی برایتون با جهانبخش در تابستان؟

خداحافظی برایتون با جهانبخش در تابستان؟

پایگاه خبری فوتبالی- آیا تابستان امسال شاهد جدایی علیرضا جهانبخش از برایتون خواهیم بود؟

به گزارش فوتبالی، جهانبخش که بعد از درخشش در فوتبال هلند به عنوان گرانترین بازیکن تاریخ برایتون به این تیم انگلیسی پیوست، نتوانست در فوتبال جزیره به اهدافش برسد و روزهای خوبی را در برایتون پشت سر نمی‌گذراند.

در شرایطی که هواداران برایتون، حداقل در فضای مجازی هیچ علاقه‌ای به بازیکن ایرانی‌شان ندارند و معتقدند که او هیچ کار خاصی برای تیمشان نکرده، سایت brightonandhoveindependent در گزارشی از علیرضا به عنوان یکی از 9 بازیکن برایتون نام برده که این باشگاه با فروش آنها می‌تواند به درآمدی 83 میلیون پوندی برسد.

این سایت ارزش جهانبخش را 8 میلیون پوند تخمین زده است. بازیکنی که تا ژوئن 2023 با برایتون قرارداد دارد منتهی این فصل هم برای او فصل خوبی نبود و او نتوانست در برایتون کار خاصی انجام دهد.

در نقل و انتقالات زمستانی، بازیکن ایرانی فاصله بسیار کمی تا جدایی از برایتون داشت اما او نهایتا در این تیم ماندنی شد و البته مصدومیت از ناحیه همسترینگ اجازه پیشرفت به این بازیکن نداد.

به نظر می‌رسد او جایی در افکار تاکتیکی گراهام پاتر ندارد و تابستان امسال بهترین زمان ممکن برای او و برایتون است که به همکاری‌شان با یکدیگر خاتمه دهند.

1984