توصیه سرمربی پورتو به پسرش: اگر گرسنه هستی، آب بنوش!

توصیه سرمربی پورتو به پسرش: اگر گرسنه هستی، آب بنوش!

پایگاه خبری فوتبالی - برای سرجیو کونسیسائو سرمربی پورتو کار مشکلی است که همزمان یک مربی خوب و عادل و یک پدر خوب باشد، کاری که برایش آسان نیست چرا که یکی از چهار فرزندش یعنی فرانسیسکو در حال حاضر در پورتو بازی می کند. هر بازیکنی باید برای موفقیت سخت تلاش کند اما به نظر می رسد که این کار برای فرانسیسکوی 18 ساله بیش از حد مشکل بوده است.

به گزارش فوتبالی، فرانسیسکو که لقب " پسر کونسیسائو" را دارد نه تنها هرگز با تبعیضی از جانب پدرش مواجه نشده بلکه برای حضور در پورتو فداکاری های زیادی کرده است. یکی از سخت ترین کارهایش کاهش وزن بوده است. در حقیقت پدرش در زمان گرسنگی به او توصیه می کرده تا به جای غذا خوردن، آب بنوشد تا این گونه وزن کم کند!

رودریگو یکی از برادران فرانسیسکو در مصاحبه با تلویزیون پرتغال گفت:" روزی 14-15 کیلومتر می دوید  تا به بازیکنی که حالا هست، تبدیل شود چرا که باید وزن کم می کرد. فداکاری های زیادی کرد و هنوز هم می کند چرا که آسان نیست که رژیم غذایی سختگیرانه را حفظ کنی. گاهی غذا نمی خورد. پدرم به او می گفت:" گرسنه هستی؟ پس آب بنوش." به همین سادگی!"

فرانسیسکو که در آکادمی اسپورتینگ رشد کرده پس از حضور در تیم زیر 17 ساله پادروئنسه به پورتو ملحق شد. او در این فصل به تمرینات تیم بزرگسالان رسیده است و اولین بازی خود در تیم پورتو را در فوریه امسال در پست هافبک راست داشت. فرانسیسکو 18 ساله مجموعا چهارده بازی در تیم بزرگسالان پورتو داشته است.

4125