قطری‌ها و کابوسی به نام لیگ قهرمانان آسیا

قطری‌ها و کابوسی به نام لیگ قهرمانان آسیا

پایگاه خبری فوتبالی- نتایج تیمهای قطری در لیگ قهرمانان آسیا باعث ناراحتی فوتبالدوستان این کشور شده است. 

به گزارش فوتبالی، روزنامه الرایه قطر در گزارشی به این نکته اشاره کرده که بعد از قهرمانی تیم ملی قطر در جام ملتهای آسیا و شرایط مساعد تیم ملی این کشور، قطری‌ها امیدوار بودند که تیمهایشان در لیگ قهرمانان 2021 عملکرد خوبی داشته باشند و بتوانند کاری را انجام دهند که السد در فصل 2011 آن را انجام داده بود و با قهرمانی در آسیا به کشورش برگشت.

با این همه شرایط در لیگ قهرمانان طوری نرفت که باب میل آنها باشد. الغرافه در مرحله پلی‌اف به آلمالیک ازبکستان باخت و حذف شد.

الریان در گروهی که پرسپولیس در آن حضور داشت با 2 امتیاز در رده آخر قرار گرفت و الدحیل و السد هم به شکل عجیبی نتوانستند جواز حضور در مرحله حذفی را بدست آورند.

رقابت و نحسی آن برای قطری ها از حذف الغرافه مقابل آلمالیک ازبکستان در پلی آف لیگ قهرمانان آسیا شروع شد و نتایج بد الریان ادامه داشت و با حذف خیلی عجیب السد و الدحیل به پایان رسید .

تیمهای قطری در 9 فصل گذشته، فقط 2 بار تا مرحله نیمه‌نهایی رسیده‌اند و همین امر باعث شده که باشگاههای قطری به دنبال این باشند که با جذب مربیان کارکشته و بازیکنان خارجی بهتر، بتوانند در فصل آینده لیگ قهرمانان آسیا، مدعی قهرمانی باشند.

2654