مورد عجیب باشگاه رم؛ سرمربی پس از شکست ۶ گله حاضر به استعفا نیست!

مورد عجیب باشگاه رم؛ سرمربی پس از شکست ۶ گله حاضر به استعفا نیست!

پایگاه خبری فوتبالی – سرمربی تیم رم حاضر به استعفا نیست اما اگر یک شکست دیگر داشته باشد از رم اخراج می‌شود.

به گزارش فوتبالی، رم در حال حاضر هفتم است و در فاصله ۴ بازی مانده تا انتهای فصل تنها ۲ امتیاز بیشتر از ساسولو دارد و این یعنی ممکن است سهمیه لیگ اروپا را هم از دست دهد. از طرف دیگر در نیمه نهایی اروپا هم با شکستی سنگین مواجه شد. به همین دلیل فونسکا و مدیران رم روز گذشته در باشگاه رم جلسه داشتند. نتیجه این جلسه این بود که فونسکا اخراج نشد و مربی پرتغالی‌ هم حاضر به استعفا نیست.

از مدت‌ها پیش اخباری مبنی بر جدایی قطعی فونسکا در پایان فصل با هر نتیجه‌‌ای شنیده می‌شد اما حالا آن قدر نتایج رم بد پیش رفته که مدیران این تیم به دنبال راه حلی برای ادامه جلوگیری از فاجعه هستند.

ایل مساجرو گزارش داده باشگاه رم تصمیم دارد در صورت رخ دادن یک شکست دیگر فونسکا را اخراج کند و برونو کونتی، مورگان دی‌سانتیس، فابریسیو پیکارتا و آلبرتو ده‌روسی نامزدهای جانشینی فونسکا تا انتها فصل هستند. مائوریسیو ساری هم گزینه حضور روی نیمکت رم از ابتدای فصل آینده است.

کوریره هم ادعا کرده این هفته قرار است با ساری جلسه‌ای مهم برگزار شود و گازتا هم گفته ساری به حضور در رم علاقه دارد. هرچند که تاتنهام هم در حال گفت و گو با ساری است.

1101