اعتراض هواداران تیم سوئدی به عدم حضور در ورزشگاه؛ پاساژ را تسخیر کردند!

اعتراض هواداران تیم سوئدی به عدم حضور در ورزشگاه؛ پاساژ را تسخیر کردند!

پایگاه خبری فوتبالی – هواداران تیم اِی آی کی سوئد به شیوه ای جدید اعتراض خود را نسبت به قانون حضور تنها ۸ نفر در ورزشگاه ابراز کردند.

به گزارش فوتبالی، با وجود آن که بابت حضور تماشاگران در ورزشگاه قوانین سختی وضع شده اما مردم می‌توانند در مکان‌های عمومی در سوئد حضور پیدا کنند. پاساژ و مراکز خرید که فضای بسته‌ای هم دارند باز هستند و به همین دلیل هواداران تیم اِی آی کی سوئد تصمیم گرفتند بجای ورزشگاه، در یک مرکز خرید در استکهلم جمع شوند و تیم خود را حمایت کنند.

اِی آی کی‌ها در چند طبقه از یک مرکز خرید به همراه وسایل مورد نیاز برای تشویق شامل پرچم و طبل و شیپور حضور پیدا کردند و تمام آن ساختمان را تحت الشعاع قرار دادند. در حالی که خود تیم  مقابل الفسبورگ بازی داشت و در ورزشگاه ۵۰ هزارنفر‌ی‌شان تنها ۸ نفر اجازه حضور پیدا کرده بودند.

گفتنی است در حال حاضر سوئد یکی از بالاترین آمارهای ابتلا به کرونا را دارد و در یک هفته گذشته به طور میانگین روزنامه بیش از ۵ هزار مبتلای جدید در این کشور رویت می‌شود. در این کشور قوانین عجیبی فعلا حاکم است و به طور مثال ۵ هزار نفر توانستند به باغ وحش استکهلم بروند اما تنها ۸ نفر در همان روز امکان مشاهده بازی اِی آی کی را پیدا کردند!

1101