مسی در آستانه شکستن یک رکورد از مارادونا

مسی در آستانه شکستن یک رکورد از مارادونا

پایگاه خبری فوتبالی – لیونل مسی در آستانه شکستن رکورد مارادوناست. رکورد بیشترین گل زده از روی ضربات ایستگاهی توسط یک آرژانتینی.

به گزارش فوتبالی، بارسلونا روز یکشنبه در دیدار مهم به مصاف والنسیا رفت و در حالی که در ابتدا از رقیب خود عقب افتاده بود در نهایت توانست با گلزنی مسی از روی پنالتی و از روی ضربه ایستگاهی به برد برسد. اتفاقی که باعث شد مسی به شکست یک رکورد دیگر نزدیک شود.

مسی در دیدار مقابل والنسیا پنجاهمین گلش از روی ضربه ایستگاهی با لباس بارسلونا را به ثمر رساند. او در مجموع بازی‌های ملی و باشگاهی ۵۶ گل به ثمر رسانده و تنها ۳ گل از روی ضربه ایستگاهی کمتر از مارادونا وارد دروازه رقبا کرده است.

مسی تا امروز از مانوئل پلگرینا و دنیل پاسارلا به عنوان ۲ آرژانتینی رکورددار گل از روی ضربات ایستگاهی بهتر کار کرده. این ۲ نفر به ترتیب ۴۵ و ۴۳ گل از روی ضربات ایستگاهی زده‌اند. حالا مسی مانده و مارادونا که ۵۹ گل از روی ضربات ایستگاهی به ثمر رسانده.

این هفته بارسلونا مقابل اتلتیکو مادرید در چهارچوب رقابت‌های لالیگا قرار می‌گیرد و باید دید مسی می‌تواند فاصله خود و مارادونا را کم کند یا خیر. گفتنی است مسی اولین ضربه ایستگاهی خود را در اکتبر ۲۰۰۸ در جریان برد ۶-۱ برابر اتلتیکو مادرید به گل تبدیل کرده است.

1101