کنایه پیکه به ویدال: پس کی قهرمان اروپا می‌شوی؟

کنایه پیکه به ویدال: پس کی قهرمان اروپا می‌شوی؟

پایگاه خبری فوتبالی - جرارد پیکه به پیام اینستاگرامی آرتورو ویدال که از قهرمانی اخیرش در لیگ ایتالیا خوشحالی کرده بود، واکنش نشان داد. هافبک ایتالیایی که به پانزده سال فعالیت در دوران فوتبالش دوازده لیگ برده، پز داد اما با واکنش غیرمنتظره و عجیبی از جانب هم تیمی سابق خود در بارسا مواجه شد.

به گزارش فوتبالی، آرتورو ویدال در اینستاگرام تصویری از سه قهرمانی لیگ با کولوکولو در شیلی، چهار قهرمانی لیگ ایتالیا با یوونتوس، سه قهرمانی لیگ آلمان با بایرن مونیخ ، یک قهرمانی لیگ با بارسلونا در اسپانیا و یک قهرمانی لیگ با اینتر در سری آ منتشر کرد.  پیکه که در آن لحظه در جشنی در خانه مسی حضور داشت، با کنایه به هم تیمی سابقش گفت:" اگر قرار است که در مقابل چلاق ها بازی کنی، پس چمپیونزلیگ کی می بری؟" که ویدال در جوابش گفت:" بعدی مال من است!"

در حقیقت پیکه تا کنون چهار بار قهرمان چمپیونزلیگ شده اما ویدال هرگز در این تورنمنت قهرمان نشده آن هم در حالی که در تیم های بزرگی در اروپا بازی کرده است. اینتر با کونته در این فصل در اروپا شرایط خوبی نداشت و در مرحله گروهی چمپیونزلیگ حذف شد اما قطعا برای فصل بعد انگیزه بالایی برای این مسابقات خواهند داشت.

4125