یکی از مدعیان قهرمانی لالیگا از کورس رقابت جا ماند

یکی از مدعیان قهرمانی لالیگا از کورس رقابت جا ماند

پایگاه خبری فوتبالی - در این هفته از رقابت های لالیگا، سویا با نتیجه یک بر صفر مقابل اتلتیک بیلبائو شکست خورد و بدین ترتیب اختلافش با صدر جدول به 6 امتیاز رسید و در فاصله تنها 4 هفته مانده به پایان رقابت های لالیگا و مشخص شدن تکلیف قهرمان، به نظر می‌رسد که این تیم از کورس قهرمانی خارج شد.

به گزارش فوتبالی، لالیگای این فصل بسیار جذاب پیگیری می‌شود و چهار تیم، اتلتیکو مادرید، رئال مادرید، بارسلونا و سویا برای قهرمانی شانس دارند اما به نظر می‌رسد که سویا با این باخت مقابل اتلتیک بیلبائو دیگر شانس هایش را از دست داده باشد چرا که اکنون 6 امتیاز کمتر از اتلتیکو مادرید دارد. اتلتیک بیلبائو که اتلتیکو مادرید را هم شکست داده بود، در این هفته از رقابت ها با گل دقایق پایانی ایناکی ویلیامز موفق شد سویا را با نتیجه یک بر صفر شکست دهد.

هفته آینده رقابت های لالیگا بسیار جذاب خواهد بود و سویا با رئال مادرید و بارسلونا با اتلتیکو مادرید بازی خواهند داشت و تکلیف قهرمانی لالیگا تا حد زیادی در این هفته مشخص خواهد شد. باید دید که چه نتایجی در هفته بعد حاصل خواهد شد اما بالای جدول لالیگا بسیار فشرده است و اختلاف امتیاز تیم ها با هم خیلی کم است.

1470