عکس؛ اگر مدافع ترکیه‌ای یوونتوس به لیورپول برود چه شکلی می‌شود؟

عکس؛ اگر مدافع ترکیه‌ای یوونتوس به لیورپول برود چه شکلی می‌شود؟

پایگاه خبری فوتبالی - مریه دمیرال، مدافع ترکیه ای باشگاه یوونتوس یکی از گزینه هایی است که ممکن است در تابستان آینده از این باشگاه جدا شده و راهی تیم دیگری بشود. یکی از مقاصد احتمالی او باشگاه لیورپول است و باید دید که این انتقال رخ خواهد داد یا نه. یوونتوس می‌خواهد جا برای بازیکن جوانی مثل دلیخت باز شود و به او به چشم آینده خط دفاعی تیمش نگاه می‌کند، به همین علت احتمال فروش دمیرال بسیار بالاست و او ممکن است که راهی تیم دیگری شود.

به گزارش فوتبالی، لیورپول یکی از باشگاه هایی است که احتمال دارد مریه دمیرال را در تابستان آینده به خدمت بگیرد چرا که لیورپول هم به دنبال جذب مدافع است تا در مقاطعی از فصل که بازیکنانش دچار مشکل می‌شوند و مصدوم می‌شوند، دستش خالی نماند و بتواند جای آن ها را پر کند. به طور مثال در این فصل، ون دایک دچار مصدومیت شد و همین مسئله ضربه بزرگی به لیورپول زد چرا که دست یورگن کلوپ خالی شد و مجبور شد که از هافبک های دفاعی خود در پست مدافع استفاده کند و بدین ترتیب مشکلاتی برای لیورپول پیش آمد.

اکنون باید دید که این انتقال آیا سر خواهد گرفت یا اتفاقات دیگری می‌افتد چرا که تابستان و باز شدن پنجره نقل و انتقالات، نزدیک است.

1470