پاری سن ژرمن، شکار مورد علاقه کوین دی بروین

پاری سن ژرمن، شکار مورد علاقه کوین دی بروین

پایگاه خبری فوتبالی - به نظر می رسد می‌توان ادعا کرد که کوین دی بروین ستاره بلژیکی منچسترسیتی یکی از قاتلین پاری سن ژرمن می‌باشد. 

به گزارش فوتبالی، سه شنبه شب دو تیم منچسترسیتی و پاری سن ژرمن از دور برگشت لیگ قهرمانان اروپا در ورزشگاه اتحاد به مصاف هم خواهند رفت. دیدار رفت این دو تیم با نتیجه 1-2 به سود منچسترسیتی پایان یافت تا سیتیزن‌ها از شرایط بسیار خوبی در دیدار برگشت برخورددار باشند. در آن دیدار کوین دی بروین و ریاض محرز برای سیتی و مارکینیوش برای پاریسی‌ها گلزنی کردند. اما این اولین گل کوین دی بروین در مقابل پاریسی‌ها نیست. پیش از این دیدار، این دو تیم در فصل 2015/16 نیز در مرحله یک چهارم نهایی نیز به هم برخورد کردند که در آن، کوین دی بروین در هر دو دیدار رفت و برگشت گلزنی کرد تا منچسترسیتی به نیمه نهایی صعود کند. البته آن‌ها در مرحله نیمه نهایی توسط رئال مادرید حذف شدند. 

بالاتر از کوین دی بروین که در سه دیدار متوالی مقابل پی اس جی موفق به گلزنی شده، نیمار قرار دارد. وینگر سابق بارسلونا تنها بازیکنی است که در چهار دیدار متوالی موفق شده دروازه پاریسی‌ها را باز کند. لیونل مسی و مارکوس رشفورد نیز با گلزنی در 3 دیدار متوالی در جایگاه‌های بعدی قرار دارند. 

می‌توان ادعا کرد که پاری سن ژرمن هدف مورد علاقه دی بروین است. این هافبک بلژیکی، 3 گل از 10 گل خود در لیگ قهرمانان اروپا را به این تیم زده است. هفت گل دیگر این بازیکن در مقابل بروسیا مونشن گلادباخ، رئال مادرید، شاختار دونتسک، بارسلونا، سویا، دورتموند و لیون به ثمر رسیده است. 

4416