عکس؛ تمرین نیمار و دیماریا در ورزشگاه اتحاد؛ امباپه تمرین نکرد؟

عکس؛ تمرین نیمار و دیماریا در ورزشگاه اتحاد؛ امباپه تمرین نکرد؟

پایگاه خبری فوتبالی - فرداشب (سه شنبه) در ورزشگاه اتحاد شهر منچستر، دو تیم پاریسن ژرمن و منچسترسیتی به مصاف هم خواهند رفت و باید دید که چه نتیجه ای در این دیدار به دست خواهد آمد. در واقع این بازی، دیدار برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپاست که بازی رفت را منچسترسیتی با نتیجه دو بر یک برد و با پیروزی پشت سر گذاشت و اکنون باید دید که در بازی برگشت چه اتفاقاتی رخ خواهد داد.

به گزارش فوتبالی، تمرینات بازیکنان پاری سن ژرمن در ورزشگاه اختصاصی تیم منچسترسیتی، یعنی اتحاد، برگزار شد و اکنون آن ها برای بازی فرداشب آماده شدند. اما نکته ای که در این تمرینات وجود داشت این است که به نظر می‌رسد کیلیان امباپه در آن غایب بوده است و اکنون شرایطش برای بازی فرداشب در هاله ای از ابهام قرار گرفته است و باید دید که به بازی می‌رسد یا نه.

نیمار و دی ماریا، دو بازیکن و ستاره دیگر پی اس جی با آمادگی کامل تمرین کردند و برای بازی فرداشب آماده هستند و به نظر می‌رسد که امید پاری سن ژرمن برای کامبک و صعود به همین بازیکنان یعنی نیمار و دیماریا خواهد بود چرا که امباپه حتی اگر به این بازی هم برسد، در آمادگی صد در صدی نخواهد بود.

1470