پنج چالش زیدان در دیدار مقابل چلسی

پنج چالش زیدان در دیدار مقابل چلسی

پایگاه خبری فوتبالی، شاگردان زیدان آخرین جلسه تمرینی خود را پیش از دیدار با چلسی برگزار کردند و حالا زیدان باید تصمیمات مهمی را برای این دیدار حساس اتخاذ کند. 

به گزارش فوتبالی، چهارشنبه شب از ساعت 23:30 دو تیم چلسی و رئال مادرید در دور برگشت لیگ قهرمانان اروپا در ورزشگاه استمفوردبریج به میدان خواهند رفت. دیدار رفت این دو تیم هفته گذشته در ورزشگاه آلفردو دی استفانو برگزار شد که در پایان دو تیم به تساوی 1-1 رضایت دادند تا همه چیز به دیدار برگشت کشیده شود. 

انتظار می‌رود که زیدان تا پایان دوشنبه شب لیست بازیکنان خود را برای سفر به لندن منتشر کند و او باید تصمیمات مهمی را برا دیدار مقابل توخل و شاگردانش بگیرد. 

چهار دفاع یا پنج دفاع؟

رافائل واران به دلیل مصدومیت، دیدار برگشت را از دست خواهد داد و باید ببینیم زیدان در این بازی، تصمیم به استفاده از سیستم چهار دفاعه یا پنچ دفاعه می‌کند. ناچو فرناندز، ادر میلیتائو و سرخیو راموس مدافعان وسطی هستند که زیدان در این دیدار در اختیار خواهد داشت. 

فرلان مندی مدافع چپ لوس بلانکوس به تازگی از مصدومیت رهایی یافته، اما می‌تواند در دیدار مقابل چلسی به میدان برود. مارسلو نیز به دلیل برگزاری انتخابات در مادرید، روز چهارشنبه به لندن سفر خواهد کرد. حال در پست دفاع راست، دنی کارواخال و لوکاس وازکز به دلیل مصدومیت فصل را از دست داده‌اند و جواب آزمایش فدریکو والورده هنوز منفی نشده است.

راموس: شروع کننده یا نیمکت نشین؟

کاپیتان رئال مادرید در دیدار مقابل اوساسونا غایب بود، اما او همراه تیم به لندن سفر خواهد کرد. زیدان تردید‌هایی در مورد فیکس بازی دادن راموس دارد. او در صورت نیمکت نشین کردن راموس، تنها گزینه استفاده از زوج ناچو - میلیتائو را در قلب خط دفاعی دارد. 

اگر جواب تست والورده منفی شد، زیدان چه کاری باید انجام دهد؟

تست هافبک اروگوئه‌ای کهکشانی‌ها در روز دوشنبه مثبت شد و او بار دیگر پیش از سفر تیم به انگلستان تست خواهد داد. والورده یکی از بازیکنان کلیدی زیدان در این فصل بوده است، اما حتی در صورت منفی شدن جواب تستش، آمادگی جسمانی این هافبک باید مورد ارزیابی قرار بگیرد. 

آیا ادن هازارد برای دیدارهای بزرگ آماده است؟

زیدان، ادن هازارد را پس از حدودا 3 ماه، از ابتدا در دیدار مقابل اوساسونا به میدان فرستاد و باید دید که او می‌تواند عملکرد خوبش را در دیدار با اوساسونا، در استمفورد بریج نیز تکرار کند یا نه. 

اگر زیدان تصمیم به استفاده از وینگر بلژیکی در ترکیب اصلی کند، از بین مارکو آسنسیو یا وینیسیوس یکی باید روی نیمکت ذخیره بنشیند. رودریو نیز یک گزینه آلترناتیو برای زیدان محسوب می‌شود. 

چه کسی در پست دفاع راست بازی خواهد کرد؟

با وجود مصدومیت طولانی مدت کارواخال و وازکز، آلوارو اودریوزولا تنها دفاع راست تخصصی زیدان خواهد بود. سرخیو راموس در گذشته در این پست به میدان رفته است. همچنین میلیتائو و ناچو نیز چند باری زیر نظر زیدان در پست دفاع راست به کار گرفته شده‌اند. 

باید دید زیدان چه تصمیماتی برای این دیدار حساس خواهد گرفت؟

4416