صداهایی که از خانه مسی به گوش می‌رسد؛ خواندن سرود قهرمانی!

صداهایی که از خانه مسی به گوش می‌رسد؛ خواندن سرود قهرمانی!

پایگاه خبری فوتبالی - لیونل مسی، فوق ستاره و کاپیتان آرژانتینی باشگاه بارسلونا، یک میهمانی ویژه را در خانه خودش ترتیب داده است و بازیکنان بارسلونا را به این مهمانی دعوت کرده است تا پس از پیروزی مقابل والنسیا و در آستانه بازی حساس مقابل اتلتیکو مادرید به آن ها روحیه بدهد و این تیم بتواند به سمت قهرمانی در لالیگا حرکت کند. همچنین برخی معتقدند که مسی این میهمانی را بابت قهرمانی کوپا دل ری گرفته است تا به طور کلی به تیم روحیه‌ای هم داده باشد.

به گزارش فوتبالی، اما صدا هایی که از خانه مسی به گوش می‌رسد، حاکی از آن است که بازیکنان بارسلونا در این میهمانی ویژه در حال خواندن سرود قهرمانی هستند و به نظر می‌رسد که روحیه بالایی برای قهرمانی در لالیگا دارند و همچنین دارند قهرمانی در جام حذفی اسپانیا را هم جشن می‌گیرند. در واقع بازیکنان بارسلونا در آستانه بازی حساس مقابل اتلتیکو مادرید با خواندن سرود قهرمانی در میهمانی و شام ویژه لیونل مسی در حال روحیه دادن به خود هستند.

باید دید که اوضاع برای بارسلونا به چه شکل پیش می‌رود و در نهایت می‌تواند قهرمان لالیگا شود یا اتفاقات دیگری رخ خواهد داد چرا که بارسا در حال حاضر پایین تر از اتلتیکو مادرید و رئال مادرید قرار دارد.

1470