رونمایی سرمربی بارسلونا از ماشین جدیدش؛ چقدر می‌ارزد؟

رونمایی سرمربی بارسلونا از ماشین جدیدش؛ چقدر می‌ارزد؟

پایگاه خبری فوتبالی - رونالد کومان، سرمربی هلندی بارسلونا به تازگی یک ماشین جدید را خریداری کرده است و از آن رسما رونمایی کرده است. در واقع دریافت این اتوموبیل توسط او یک حرکت دو طرفه از سوی کمپانی رنج روور و همچنین کومان بوده است تا به نوعی تبلیغی هم برای این شرکت بوده باشد. کومان در تصاویری جالب در کنار نمایندگان شرکت رنج روور از این خودروی جدید خود رونمایی کرد.

به گزارش فوتبالی، ماشین جدید سرمربی بارسلونا، رنج روور مدل اسپرت است که اکنون رونالد کومان از آن رونمایی کرده است. این خودرو قیمت پایه‌ی 69.5 هزار دلار دارد و از سال 2021 وارد بازار شده است. یک مدل دیگر از رنج روور نیز وجود دارد که از سال 2021 وارد بازار خودرو شده است و قیمت پایه 92 هزار دلار دارد اما خودروی کومان از نوع رنجروور اسپورت است.

بارسلونا با رونالد کومان در این فصل از رقابت ها، خیلی زود از لیگ قهرمانان اروپا حذف شد. کومان اما به همراه بارسلونا در کوپا دل ری به قهرمانی رسید و در لالیگا هم در هفته های پایانی همچنان شانس قهرمانی دارد و باید دید که چه اتفاقاتی برای آبی و اناری پوشان خواهد افتاد و آیا کومان در فصل آینده هم سرمربی بارسلونا خواهد بود یا خیر.

1470