مخالفت دوباره دورتموند با خروج هالند؛ تاریخ دوباره تکرار می‌شود؟

مخالفت دوباره دورتموند با خروج هالند؛ تاریخ دوباره تکرار می‌شود؟

پایگاه خبری فوتبالی - سباستین کهل مدیر ورزشی دورتموند ایمان دارد که آن‌ها در فصل آینده نیز ارلینگ هالند مهاجم نروژی را در اختیار خواهند داشت. 

به گزارش فوتبالی، اخبار و شایعات پیرامون آینده ارلینگ هالند ماشین گلزنی بروسیا دورتموند هنوز ادامه دارد. علی‌رغم علاقه جدی بسیاری از باشگاه‌های بزرگ اروپایی، باشگاه دورتموند بار دیگر اعلام کرد که آن‌ها به هیچ عنوان قصد فروش هالند را ندارند. 

به نقل از مارکا، سباستین کهل اسطوره و مدیر ورزشی زنبورها در این باره گفت: "من می‌دانم که ارلینگ هالند فصل آینده نیز در بروسیا دورتموند بازی خواهد کرد. ارلینگ کاملا با شرایط ما موافقت کرده است. من هر روز او را می‌بینم و می‌توانم بگویم که او ارزش‌های باشگاه را درک کرده است."

اخیرا مینو رایولا ایجنت مشهور ارلینگ هالند در مورد خروج احتمالی هالند از دورتموند صحبت کرده بود، اما سباستین کهل از حرف‌های رایولا سورپرایز نشده است. 

"ما به خوبی مینو رایولا را می‌شناسیم، پس یک یا دو بیانیه و مصاحبه نمی‌تواند ما را تعجب زده کند. ما خام و بی تجربه نیستیم و می‌دانیم که داریم درباره یکی از پر طرفدارترین مهاجمان حال حاضر دنیا صحبت می‌کنیم. شایعات در مورد آینده هالند هیچ وقت به اتمام نخواهند رسید."

بروسیا دورتموند در گذشته نه چندان دور، علی‌رغم پیشنهادات خوب و وسوسه کننده، روبرت لواندوفسکی را به فروش نرساند تا در آخر، این مهاجم لهستانی به صورت رایگان به بایرن مونیخ بپیوندد. ممکن است چنین سناریویی در آینده برای بازیکنانی همچون هالند و جیدون سانچو نیز رخ دهد.

4416