کنایه سنگین لوکاکو به زلاتان پس از قهرمانی در سری آ

کنایه سنگین لوکاکو به زلاتان پس از قهرمانی در سری آ

پایگاه خبری فوتبالی - اینتر در این فصل از رقابت های سری آ ایتالیا، مقتدرانه قهرمان شد و در فاصله 4 هفته مانده به پایان بازی ها، قهرمانی اش را قطعی کرد. روملو لوکاکو مهاجم بلژیکی اینترمیلان، عملکرد بسیار خوبی در این فصل داشته و با گلزنی های خود کمک زیادی به قهرمانی اینتر کرده است. لوکاکو در اینتر، کری خوانی های زیادی با زلاتان ابراهیموویچ، مهاجم سوئدی میلان داشته است و آن ها بر سر اینکه چه کسی پادشاه شهر میلان است همواره بحث و کری داشته اند.

به گزارش فوتبالی، اکنون روملو لوکاکو پس از قطعی شدن قهرمانی اینتر در سری آ ایتالیا، با انتشار یک پست در اینستاگرام برای زلاتان ابراهیموویچ کری خوانده است و در واقع خود را پادشاه شهر میلان خوانده است. لوکاکو در پست اینستاگرامی خود نوشته است:"خدای واقعی، پادشاه تاج گذاری کرده است، اکنون تعظیم کنید." و در پایین توضیحات خود و در واقع در انتها هم نوشته است:"پادشاه میلان" تا بدین ترتیب کنایه سنگینی به زلاتان ابراهیموویچ که همواره خود را پادشاه شهر میلان می‌خواند، زده باشد.

زلاتان ابراهیموویچ به تازگی قرارداد خود را با میلان تمدید کرده است و رقابت زلاتان و لوکاکو در شهر میلان برای فصل آینده هم ادامه خواهد داشت.

1470