عکس؛ به جا مانده از شبی که مسی و رونالدو دبل کردند

عکس؛ به جا مانده از شبی که مسی و رونالدو دبل کردند

پایگاه خبری فوتبالی - شب گذشته، شب خوبی برای لیونل مسی و کریستیانو رونالدو بود، هر دوی آنها در بازی خود توانستند دو گل به ثمر برسانند و به تیمشان در پیروزی و کسب سه امتیاز کمک کنند. کریستیانو رونالدو در بازی یوونتوس مقابل اودینزه دو گل به ثمر برساند و یک تنه هر سه امتیاز بازی را برای یووه به دست آورد چرا که یوونتوس با نتیجه یک بر صفر از اودینزه عقب افتاده بود و این درخشش کریستیانو رونالدو در دقایق آخر بازی و همان 6 دقیقه بین 83 تا 89 بود که یوونتوس را به بازی برگرداند و آنها با نتیجه دو بر یک به پیروزی رسیدند تا همچنان برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا شانس داشته باشند.

به گزارش فوتبالی، از سویی لیونل مسی هم در لالیگا و در بازی بارسلونا مقابل والنسیا دو گل به ثمر رساند و دبل کرد. بارسلونا بازی خود را با نتیجه سه بر دو به ثمر رساند که دو تا از گل های بارسا را مسی به ثمر رسانده بود و بدین ترتیب کمک زیادی به پیروزی بارسلونا در مستایا کرد و آبی و اناری پوشان سه امتیاز مهم و حیاتی را به دست آوردند تا همچنان در لالیگا برای قهرمانی شانس داشته باشند. مسی یک گل را از روی ری باند پنالتی و یک گل را با یک کاشته تماشایی به ثمر رساند.

در واقع مسی و رونالدو که به اعتقاد بسیاری در آخرین سال های دوران حرفه ای خود هستند، در بازی های شب گذشته برای تیم هایشان دبل کردند.

1470