آیا زیدان به هازارد در دیدار مقابل چلسی اعتماد خواهد کرد؟

آیا زیدان به هازارد در دیدار مقابل چلسی اعتماد خواهد کرد؟

پایگاه خبری فوتبالی - زین الدین زیدان سرمربی رئال مادرید باید تصمیم بزرگی برای دیدار لوس بلانکوس در مقابل چلسی بگیرد. 

به گزارش فوتبالی، روز شنبه رئال مادرید مقابل اوساسونا به میدان رفت و موفق شد با نتیجه 2-0 به پیروزی برسد. یکی از نکات قابل توجه این دیدار، بازگشت ادن هازارد به ترکیب اصلی پس از 3 ماه و حضور 71 دقیقه‌ای او در میدان بود. وینگر بلژیکی نمایش خوبی در این دیدار داشت. 

هازارد در یکی از مصاحبه‌های اخیر خود اذعان کرده بود که تنها به یک عملکرد خوب نیاز دارد تا بتواند بار دیگر اعتماد به نفسش را بازیابد. حالا رئال مادرید در دو تورنمنت لالیگا و لیگ قهرمانان اروپا شانس قهرمانی دارد و عملکرد هازارد می‌تواند کمک شایانی به آن‌ها در ادامه راه بکند. 

هازارد در نیمه اول مقابل اوساسونا نمایش خیلی خوبی داشت. او چند بار روی دروازه اوساسونا خطرناک ظاهر شد و زمانی که توپ را در اختیار داشت، با اعتماد به نفس بالایی کار می‌کرد و شما می‌توانستید انتظار هرگونه اتفاقی داشته باشید. 

حالا سوال این است که آیا زیدان او را آماده حضور در دیدار با چلسی در روز چهارشنبه در استمفورد بریج می‌بیند یا خیر. شایعاتی در اطراف باشگاه رئال مادرید به وجود آمده که او در این دیدار به میدان خواهد رفت و وینگر سابق چلسی از روز شنبه هیچ گونه احساس دردی تحمل نکرده است. 

زیدان از مشکلات فاز هجومی تیمش آگاه است و این موضوع را در دیدار مقابل اوساسونا نیز مشاهده کردیم. حال باید ببینیم که آیا هازارد می‌تواند یک راه باشد یا خیر.

4416