گواردیولا: نمی‌خواهیم فرصت صعود به فینال لیگ قهرمانان را از دست بدهیم

گواردیولا: نمی‌خواهیم فرصت صعود به فینال لیگ قهرمانان را از دست بدهیم

پایگاه خبری فوتبالی - پپ گواردیولا سرمربی پرافتخار منچسترسیتی می‌‎گوید که آن‌ها نباید فرصت کم نظیر صعود به فینال لیگ قهرمانان اروپا را از دست بدهند.

به گزارش فوتبالی، روز چهارشنبه هفته گذشته سیتیزن‌ها با در دور رفت مرحله لیگ قهرمانان اروپا به مصاف پاری سن ژرمن رفتند و موفق شدند به پیروزی ارزشمند 1-2 در ورزشگاه پارک دو پرنس دست پیدا کنند. دیدار برگشت این دو تیم فردا شب (سه شنبه) در ورزشگاه اتحاد برگزار خواهد شد و سیتیزن‌ها شانس دارند تا برای اولین بار به فینال لیگ قهرمانان اروپا صعود کنند. 

به نقل از سایت گل، گواردیولا که سابقه فتح این تورنمنت را دو بار به همراه بارسلونا در کارنامه دارد، در کنفرانس خبری پیش از بازی گفت: "ما نمی‌خواهیم این فرصت با غفلت و خوب بازی نکردن از دست بدهیم. من حس می‌کنم که فردا بازی بسیار خوبی به نمایش خواهیم گذاشت."

گواردیولا در خصوص این که بازیکنانش چگونه می‌توانند احساسات خود را کنترل کنند، گفت: "آن‌ها باید متوجه شوند که این یک نبرد بزرگ خواهد بود. لحظاتی در بازی هستند که بازیکنانم زجر خواهند کشید، اما مطمئنم ما به خوبی واکنش نشان خواهیم داد. آن‌ها باید بدانند که قادر به انجام چه کارهایی هستند. کاری که می‌خواهیم انجام دهیم، نباید با کاری که هفت ماه پیش انجام می‌دادیم تفاوتی داشته باشد. ما باید با ذهنیت و عطش به پیروزی وارد میدان شویم."

4416